Sportdate AB

En aktiv datingside – Over 20 000 personer søger en aktiv partner.

Pressemeddelelse   •   Maj 30, 2012 14:16 CEST

Over 20 000 personer søger nu en aktiv partner på nettet.

Siden begyndelsen af 2011 har www.sportdate.dk fanget mange menneskers interesse. Det er ikke så underligt eftersom man enkelt kan få kontakt med nye træningskammerater eller en potentiel aktiv partner.

Flere og flere undersøgelser indikerer at det bliver vigtigere for os at vi og vores nærmeste har et godt helbred.

SIFO’s drømmebarometer er en landsdækkende undersøgelse i Sverige hvor man via TNS SIFO anvender et webpanel, bestående af ca. 100 000 personer. Undersøgelsen viser at højest oppe på svenskernes ønskeliste, de seneste to år, findes: Et friskt langt liv for ens nærmeste, tæt forfulgt af, et friskt og langt liv for en selv. Kontaktformidlingen Sportdate hjælper nu et tusindtals mennesker dagligt i Norden med at skabe kontakt mellem aktive mennesker.

”Grunden til at Sportdate er blevet så populær (til og med i Norge, Sverige og Finland) går hånd i hånd med menneskers drømme om god helse, samt den generelle overbevisning om vigtigheden ved fysisk velbefindende. Nu hvor medlemstallet nærmer sig utrolige 20 000 bliver det enklere og sjovere at finde aktive venner, singler eller en aktiv kæreste. De seneste måneder har vi modtaget mængder af e-mails fra takkende mennesker der har træffet hinanden gennem Sportdate. Det er dejligt og inspirerende at læse og giver os energi til at arbejde endnu hårdere.” Udtaler grundlæggeren af Sportdate, som er uddannet fysioterapeut og personlig træner. En person der brænder for god helse og det at skabe kontakt mellem mennesker.

Jonas
CEO Sportdate AB