Epson Danmark

En bred vifte af Epson business inkjet MFP'er nu kompatible med Watchdoc Embedded Solution

Pressemeddelelse   •   Nov 21, 2016 15:27 CET

Epson enheder integrerer nu med Watchdoc Embedded Solution fra Doxense, hvilket kombinerer lave løbende omkostninger, reduceret indgriben og miljømæssig belastning, høj pålidelighed fra Epsons MFP'er med muligheden for at kontrollere og styre printvolumen for at reducere løbende omkostninger. Gennem løsninger kan virksomheder af enhver størrelse gendanne, styre og tælle print, kopier, fax og scannet output via et bruger login eller kort ID på en flåde af printere.

Patrick Perrot, market development manager, Epson Europe, siger: “Watchdoc Embedded Solution’s brugbarhed hjælper med at komme ind i det fulde potentiale af vores business inkjet MFP'er. Vi er dedikerede til vores succesfulde strategi om at gøre Epson enheder kompatible med en vifte af printløsninger, hvilket hjælper med at imødekomme specifikke og skiftende kundekrav så som virksomhedsmål og at udvikle IT systemer.”

“Som et software firma er dette partnerskab meget vigtigt for os,” sagde Vincent Lemaire, CEO hos Doxense. “Vi deler et stort antal Epson værdier så som kundetilfredshed. Watchdoc indbyggede interfaces til Epson giver endnu mere service og brugbarhed til brugere for at de kan reducere deres omkostninger og miljømæssige belastning. Vi er stolte over at gøre vores udvalg af understøttede brands stærkere med en stor producent som Epson. Epsons kunder vil nu være i stand til at drage fordel af dette, hvilket giver dem mulighed for at maksimere deres effektivitet og produktivitet, samtidig med at de yder sikker styring af deres dokumentgennemstrømning gennem denne meget komplette løsning.”

Watchdoc indbygget i en bred vifte af Epson modeller giver følgende fordele:

• Omkostningskontrol og synlighed af forbrug pr. bruger, service, lokation, enhed eller applikation.
  • Allokering af kvoter eller budgetter til brugerne, afdelinger eller grupper.
  • Intuitiv overvågningskonsol til adskillige steder og servere.
  • Sikring af jobudskrivning med 'Find Me' pull udskrivning.
  • Simplificeret mobil og BYOD (Bring Your own Device) udskrivning.

Watchdoc kører i blandede flådemiljøer, hvilket betyder, at Epson modeller kan integreres i et flåde af forskellige brands, herunder en serie af A4 og A3 modeller. Dens kompatibilitet med en hele tiden øget serie af Epson enheder er takket være Epson Open Platform. Find ud af mere, herunder hvilke Epson enheder, der er kompatible, på www.epson.eu/eop

Find ud af mere om Watchdoc på www.doxense.com

Epson er en globalt førende og innovativ producent med fokus på at overgå brugernes forventninger med løsninger til forskellige markedsområder som kontor, hjem, forretning og industri. Epsons produktudbud strækker sig fra inkjetprintere, printersystemer og 3LCD-projektorer til industrirobotter, smart glasses og sensorsystemer og er baseret på originale kompakte og energibesparende præcisionsteknologier.

Med den japanskbaserede Seiko Epson Corporation i spidsen har Epson Group mere end 73.000 medarbejdere i 91 virksomheder verden over og er stolte over at kunne bidrage til det globale miljø og til de samfund, gruppen opererer i.

Om Epson Europe

Epson Europe B.V., Amsterdam, er gruppens regionale hovedkvarter for Europa, Mellemøsten, Rusland og Afrika. Epson Europe opnåede med sine 1.700 ansatte i regnskabsåret 2013 en omsætning på 1.517 mio. EUR.