Euroflorist Danmark

En julegave med mening

Pressemeddelelse   •   Dec 11, 2013 09:29 CET

Euroflorist har indgået et samarbejde med BØRNEfonden der giver dig som kunde mulighed for både at sende en julehilsen og samtidig støtte et godt formål. Send BØRNEfondens julebuket til en du holder af og modtageren vil ikke kun modtage smukke juleblomster, men også et gavebevis der viser din støtte.

BØRNEfonden arbejder for at skabe bedre livsvilkår for børn og unge i de fattigste lande. Når man bestiller BØRNEfondens julebuket donerer man samtidig 265 kr til BØRNEfondens legetøjsprojekt i Benin. På Euroflorist vil vi gerne gøre opmærksom på den gode sag, og gør det derfor let for vores kunder at sende både en julehilsen og samtidig donere penge til et godt formål.

Ved store højtider, og specielt i juletiden, er der mange der gerne vil give en gave der føles meningsfuld. At modtageren bliver glad for gaven er selvfølgelig det vigtigste, men hvis man på samme tidspunkt kan bidrage til et godt formål så kan det ikke blive bedre. Du kan let bestille BØRNEfonden julebuket i vores webbutik. Klik her

Euroflorist er førende på blomsterformidlingsmarkedet i Europa. Vi har et netværk af professionelle florister i 12 europæiske lande. Tilsammen hjælper vi dig med at sende blomster hvorhen du vil. Ligegyldig om det er til den anden side af byen, ude på landet eller et andet sted i verden.

Euroflorist har en lang og gedigen erfaring med at formidle hilsner med blomster. Firmaet blev grundlagt i 1982 i Malmø og blev etableret i Danmark i 1993.