Lekmer.dk

Endelig! Nintendo, XBOX och Playstation på Lekmer.dk! / Spil og puslespil op til 62% / Brio op til 22% / 15% på alt fra Playmobil

Pressemeddelelse   •   Dec 15, 2011 17:42 CET

Julegaver til alle børn i alle aldre
lekmer.dk finder du julegavesiderne, hvor vi har samlet de mest populære julegaver i forskellige prisklasser og til alle børn, i alle aldre. Mindst 10.000 julegaver på lager til omgående leverance. Velkommen til vores bedste julegaveideer!

Få op til 67% i rabat i Lekmers julkalender
Hver dag frem til jul, får du helt utrolige tilbud i Lekmers julekalender. Få op til 67% i rabat på legetøj, børnetøj, barn- og babyprodukter. Her er dagens låge!

Byt alle dine julegaver tom. 17. januar 2012
Nu kan du i ro og fred, handle alle dine julegaver til børnene. Lekmer giver dig ret til at bytte efter jul, hvis det ikke rigtig blev, som forventet. Du kan bytte alle julegaverne helt ind til 17. januar 2012. Det er da rart!

Køb julegaverne nu – betal til februar 2012 til 0% i rente!
Igennem vores samarbejde med Klarna, kan du nu handle med faktura, og ikke betale før februar 2012. Til 0% i rente!

Om Lekmer - legetøjsbutikken på nettet
Lekmer.dk er en førende legetøjsbutik på internettet med en ambition om at blive den førende aktør på det Nordiske marked for legetøj, børne- og babyartikler, spil og underholdning, børnemode og børnetøj på internettet. Lekmer.dk efterstræber god kundeservice, hurtige leveringer, trygge & populære produkter til gode priser. Lekmer blev grundlagt i januar 2006 og ejes i dag af CDON Group.

Om CDON Group - Nordens førende e-handelshus
Firmaet driver et flertal e-handelsselskaber, blandt andre CDON.com og Bookplus.fi, modebutikkerne Nelly.com og helse/træningsbutikkerne Gymgrossisten.com og Bodystore.com.

Vores e-handelspladser

CDON.COM