Epson Danmark

Epson iProjection app findes nu til Chromebooks

Pressemeddelelse   •   Okt 20, 2016 10:00 CEST

Projicer og præsenter med populære undervisnings notebooks.

Epson har annonceret iProjection app til Chromebooks, hvilket sætter studerende og lærere i stand til at vise indhold fra deres Chromebooks på Epsons projektorer. App'en gør det nemt at bevæge sig fra rum til rum og uden problemer trådløst at dele indhold fra notebooks med hele klassen ved at bruge klasseværelsets projektor.

Epson iProjection app til Chromebooks kan nemt vise indhold fra en Chromebook til en Epson projektor. Med vores Multi-PC Projection software og Epson iProjection app til Chromebooks er lærere i stand til at opkoble op til 50 enheder og dele indhold fra op til fire Chromebooks på samme tid for at forbedre oplevelsen ved samarbejde under indlæring.

"Chromebooks er hurtigt ved at blive den valgte enhed til klasseværelser og lærere, og Epson har arbejdet med undervisningssektoren for at sikre,a t vores app imødekommer deres behov for at levere samarbejde i klasseværelset på alle niveauer," siger Hans Dummer, direktør, Visual Instruments, EMEAR. "Med app'en har vi udviklet en måde at spejle indhold fra Chromebooks til Epson projektorer for at spare tid så vel som at understørre adskillige indholdsvisninger på samme tid."

Epson projektorer kan forvandle de fleste 2D overflader, så som whiteboards, til undervisningsarbejdsområder, og vores 3LCD projektorer giver tre gange mere klare farver end ledende, konkurrerende projektorer for at give enestående, ægte farver og detaljer til stærke og mindeværdige timer[1].

Om Epson iProjection app

Ved at bruge Epson iProjection app (som er uden beregning) kan lærere trådløst vise dokumenter, fotos og websider fra Chromebooks og de fleste iOS Apple enheder, som kører med iOS 4.2 eller senere, herunder iPad, iPhone og iPod touch og de fleste Android enheder, som kører Android 2.3 eller senere.

[1] Colour Brightness (Colour Light Output) measured in accordance with IDMS 15.4. Colour Brightness will vary depending on usage conditions. Leading Epson 3LCD business and education projectors compared to leading one-chip DLP projectors, based on NPD data for June 2013 through May 2014 and PMA Research data for Q1 through Q3 2013. For more information please visit www.epson.eu/CLO

Epson er en globalt førende og innovativ producent med fokus på at overgå brugernes forventninger med løsninger til forskellige markedsområder som kontor, hjem, forretning og industri. Epsons produktudbud strækker sig fra inkjetprintere, printersystemer og 3LCD-projektorer til industrirobotter, smart glasses og sensorsystemer og er baseret på originale kompakte og energibesparende præcisionsteknologier.

Med den japanskbaserede Seiko Epson Corporation i spidsen har Epson Group mere end 67.000 medarbejdere i 90 virksomheder verden over og er stolte over at kunne bidrage til det globale miljø og til de samfund, gruppen opererer i.

Om Epson Europe

Epson Europe B.V., Amsterdam, er gruppens regionale hovedkvarter for Europa, Mellemøsten, Rusland og Afrika. Epson Europe opnåede med sine 1.700 ansatte i regnskabsåret 2013 en omsætning på 1.517 mio. EUR.