Unibet Danmark

Erik & Anni – The Movie

Pressemeddelelse   •   Jul 28, 2009 20:54 CEST

Fortællingen om Erik Damgaard og Anni Fønsby synes at kunne fortsætte i det uendelige, ikke mindst med tanke på parrets nylige fælles ferie på Malta. Erik & Anni er den slags historier, der kunne blive til film…

Og en filmatisering af parrets turbulente forhold, er netop hvad oddssætterne hos Unibet spekulerer i.

”Historien om Erik og Anni ligner jo en ønskedrøm for en manuskriptforfatter,” siger Unibets pressechef Per Marxen. ”Det er ganske enkelt en historie, der har alt hvad man kan ønske sig: Drama, kærlighed, penge, glamour, konflikter og forsoning. Parret har jo allerede været hovedpersoner i en realityserie på TV, så derfor virker springet til det store lærred ikke så stort i dette tilfælde.”

De fleste danskere ved hvem Anni og Erik er, og nu lader det også til, at de norske medier følger med i den fortsatte saga om parret.

Odds på Erik & Anni

Om Unibet

Unibet blev grundlagt i 1997, og er noteret på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm. I dag er Unibet en af de største privatejede spillevirksomheder i Europa, og www.unibet.com findes på 20 sprog. Unibet har flere end 3.1 millioner kunder i mere end 100 lande. Unibet er medlem af EGBA, European Gaming & Betting Association og certificeret af G4, Global Gaming Guidance Group.