Vektropol

Et nyt digitalt bureau er gået i luften

Pressemeddelelse   •   Sep 10, 2019 14:27 CEST

Vektropol er et nyt digitalt bureau der gør det lettere for mindre virksomheder, selvstændige og iværksættere at få langt større synlighed. I stedet for at skulle bruge forskellige udbydere indenfor markedsføring, har Vektropol samlet det meste under et tag.

Webdesign

Webdesign er en af kernekompetencerne hos Vektropol. Designet skal være godt, hjemmesiden skal konvertere besøgende til kunder og der er selvfølgelig tale om responsivt design som tilpasser sig PC, tablets og smartphones.

Webdesign fra Vektropol bliver lavet i CMS-systemet WordPress, og al design bliver lavet på kontoret - intet bliver udliciteret til udlandet eller lavet fra en fast skabelon, som ellers er en stigende trend i branchen. Hjemmesiden bliver skræddersyet til den enkelte virksomhed, og kunden får mulighed for at være med hele vejen - fra de første skitser til offentliggørelsen.

Når man bestiller ny hjemmeside hos Vektropol, er grundlæggende SEO-optimering, hastighedsoptimering og sikkerhedsmoduler med som standard.

SEO og online marketing

Hos Vektropol er der naturligvis mulighed for at få SEO-aftale som vil resultere i langt større synlighed, flere besøgende og flere kunder. Her bliver der både kigget på intern og ekstern SEO, det indholdsmæssige og det tekniske - og selvfølgelig på linkbuilding.

På online marketing-delen tilbyder Vektropol rådgivning om sociale medier, online annoncering og meget mere. Det er også muligt at få en skræddersyet marketingstrategi, som udarbejdes i fællesskab med kunden, og som udarbejdes efter kundens behov, tid og budget.

Grafisk design

Det digitale bureau tilbyder også grafisk design i form af unikt logodesign og design af tryksager og reklameartikler.

Nyt logodesign bliver altid designet ud fra tanken om at det skal være tidsløst og enkelt. Logoet skal ikke bare ramme tidens trend og fungere nu og her, men være medvirkende til at skabe troværdighed om brandet i lang tid fremover.

Sammen med nyt logodesign, tilbyder Vektropol også en designmanual der beskriver og viser farver, skrifttyper og den generelle brug af logoet til papirvarer, skiltning og reklameartikler.

Design af tryksager er også en kompetence hos Vektropol. Man kan få designet brochurer, skilte i alle størrelser, merchandise, biler og meget mere.

Foto

Christian Cortsen der er indehaver af Vektropol er fotografen i virksomheden, og han har lang erfaring som fotograf til både private, erhverv og til magasiner og nyhedsmedier. Han har gennem årene fotograferet for både AllerCP, Kræftens Bekæmpelse, Beredskabsstyrelsen og mange flere.

Vektropol tilbyder portrætfoto, erhvervsfoto og reportagefoto.

Priser der er til at betale

Selvom der ikke bliver gået på kompromis med kvaliteten, så er holdningen at branding og synlighed skal være muligt for virksomheder i alle størrelser, og derfor er priserne hos Vektropol også meget konkurrencedygtige.

Et digitalt bureau med brede kompetencer

Vektropol tilbyder både løsninger indenfor webdesign og SEO, grafisk design i form af logo og tryksager, marketingrådgivning og strategi samt professionel fotografering til erhverv og medier.

Et digitalt bureau med brede kompetencer som både klarer enkelte løsninger eller 360 graders markedsføring. Sidstnævnte kan give klare fordele for nystartede virksomheder eller iværksættere, som ønsker en klar rød tråd i deres branding.