SunCore Innovation.com

EuroAffiliates.com optimistisk efter årets Affiliate Konference

Pressemeddelelse   •   Okt 25, 2010 12:06 CEST

Forrige weekend fandt den årlige Affiliate Konference i Budapest sted, og det blev nogle vellykkede dage med masser af networking og nye forretningskontakter for det nye danske affiliate program, EuroAffiliates.com.

Webmastere og affiliates fra hele verden var samlet i SYMA Exhibition Hall d. 7-10 oktober i Budapest for at møde nye potentielle partnere og for at networke. Især EuroAffiliates.com, der også var repræsenteret på Affiliate Konferencen, fik god respons og vendte hjemad med adressebogen fuld af nye kontakter.

”Vi har haft mulighed for at møde vores nuværende partnere samt skabe nye kontakter i affiliate branchen, og det har været en meget positiv oplevelse. Vi havde allerede inden konferencen fået flere henvendelser fra webmasters, der ønskede at booke et møde med os og diskutere evt. samarbejde, og på selve konferencen blev vi mødt af endnu flere, der var interesserede i at høre mere om os, og hvad vi kan tilbyde”, lyder det fra EuroAffiliates.com, der ser meget optimistisk på fremtiden i forhold til nye samarbejdsaftaler.

EuroAffiliates.com blev dannet i 2010 med det formål at blive det førende bingo og Instant Win affiliate program i Europa. EuroAffiliates.com ejes af Frelix Entertainment Ltd og råder over de stærkeste bingo domæner i Europa, blandt andet OnlineBingo.eu.

Mere information om EuroAffiliates.com kan findes på www.EuroAffiliates.com, hvor man ligeledes kan tilmelde sig som affiliate partner.

Anders Korfits Andersen

SunCore Innovation A/S