Delegate

Europas 13. bedste arbejdsplads er Dansk!

Pressemeddelelse   •   Jun 09, 2017 10:55 CEST

Great place to work har netop offentliggjort listen over Europas bedste arbejdspladser. Ikke overraskende ligger de Danske arbejdspladser højt på listen.

Delegate er med sine 60 medarbejdere en af Danmarks mindre IT arbejdspladser, men er alligevel havnet helt oppe på 13. pladsen blandt Europas bedste arbejdspladser. Det er en markant fremgang for Delegate, der sidste år fik en placering som nr. 32.

Hvorfor ligger danske arbejdspladser højt på listen over Europas bedste?

Delegate er ikke den eneste Danske arbejdsplads der ligger godt til i feltet. Peter Østergaard, Direktør hos Delegate, er ikke i tvivl om hvorfor Delegate og de øvrige Danske virksomheder er at finde så højt på listen: ”Den moderne danske organisationskultur, som Delegate i høj grad er et eksempel på, udfordrer og begejstrer mange arbejdstagere. For langt de fleste medarbejdere er det en kæmpe motivationsfaktor, at de får lov at eje og have ansvaret for projekter og opgaver. Hos Delegate sætter vi medarbejderne først, alene ud fra den overbevisning at medarbejdere der har det sjovt, føler sig værdsat og som oplever stor tillid, er medarbejdere der fungerer. Det kommer også vores kunder til gode!”

Vil du høre mere?

Vil du høre mere om hvorfor Delegate er kåret som Europas 13. bedste arbejdsplads? Eller hvad det er, der gør Delegate og andre danske virksomheder unikke?

Kontakt Direktør, Peter Østergaard tel. 20588838 / e-mail poe@delegate.dk

Delegate er IT- og informationsvirksomheden der sætter medarbejderne først, og kan kalde sig Europas 13. bedste arbejdsplads af netop den grund.