Evenex

Evenex flytter outsourcing til Filippinerne

Pressemeddelelse   •   Nov 29, 2011 16:16 CET

Evenex har netop skrevet kontrakt med NNIT til en værdi af et trecifret millionbeløb. Med aftalen flytter Evenex sin outsourcing fra Indien til Filippinerne, bl.a. for at øge kvaliteten.

”Vi har indtil nu været repræsenteret i Indien, men nu tager vi næste skridt og flytter vores outsourcing til Filippinerne. Det er et meg­et bevidst og velovervejet valg, der naturligt følger den rejse, nye kurs og ledelses­mæssige professionalisering, som Evenex igangsatte for knap to år siden. Samtidig er det et kraftigt signal fra os om, at ingen køer er hellige, når det drejer sig om at styrke vores agilitet og konkurrencekraft,” siger Niels Stenfeldt, administrerende direktør i Evenex.

Aftalen er omtalt i flere medier, bl.a. artikel i Børsen (kræver abonnement).

Læs pressemeddelelsen.

Om Evenex

Evenex formidler digitale transaktioner og relationer – og binder samhandelspartnere sammen i digitale netværk uafhængigt af systemer, geografi og brancher. Det giver fuld frihed til at handle, samarbejde og udveksle forretningsinformationer. Vi optimerer forretningsprocesser og forenkler integration og e-handel. Med mere end 4.000 kunder og 360.000.000 elektroniske transaktioner årligt er vi Nordens stærkeste udbyder af workflowløsninger og digitale relationer – og knudepunktet for digital samhandel.