FDIM Holding ApS

Få inspiration til brug af online video

Pressemeddelelse   •   Sep 24, 2010 09:45 CEST

Nu er der mulighed for at få inspiration og gode råd om brug af video på nettet. Nordic Media Summit skal styrke brugen af video på nettet, bl.a. gennem oplæg fra keynote speakers, paneldebat og networking. Som medlem af FDIM kommer man med til en fordelagtig pris.

Video på nettet er et af de varme emner i mediebranchen i øjeblikket. Mange medier er i fuld gang med onlinevideo, og endnu flere overvejer, hvordan de skal gå i gang.

Nu har du derfor mulighed for at blive bedre rustet i brugen af online video på konferencen Nordic Media Summit d. 28. oktober i Parken, København.

Ved Nordic Media Summit vil en lang række keynote speakers fra hele Skandinavien gives deres besyv med omkring udviklingen og mulighederne inden for video på nettet. Man kan blandt andet høre oplæg fra Aftonbaldet, Ekstra Bladet, Microsoft, TV 2 Norge og Dagbladet.no. Alle erfarne når det gælder onlinevideo.

Udover diverse ekspertoplæg vil dagen desuden byde på en paneldebat om teknologier og trends inden for online video, samt networking på tværs af branchen ved en afsluttende middag om aftenen.

FDIM-medlemmer deltager til rabatpris

Den normale pris for deltagelse ved konferencen er 3.995 kr. inklusive middag om aftenen, mens konferencen uden middag koster 3.795 kr. Som medlem af FDIM får du 1.00 kr. i rabat på billetprisen og deltager derfor til 2.995 kr. inkl. middag.

Det er Xstream Media Solutions, der står for arrangementet med FDIM som samarbejdspartner.

Du kan læse mere om både konferencen og tilmelding her.