Csales.dk

Få større effektivitet i salget? - Lej en salgschef!

Pressemeddelelse   •   Sep 26, 2010 20:56 CEST

Du kender sikkert allerede situationen. Du har startet egen virksomhed med et nyt og revolutionerende produkt. Faktisk er produktet et af de bedste på markedet. Desværre er det kun dig selv der er klar over hvor fantastisk produktet er. Salget går ikke som du kunne ønske eller salget er slet ikke kommet i gang.
Ovenstående er hverdag for mange nystartede virksomheder udtaler Jacob Handberg, der står bag Csales.dk. Ofte er det svært at komme i kontakt med potentielle kunder for nystartede virksomheder. Som bekendt er der ingen virksomhed uden kunder tilføjer Jacob Handberg.

Nu har du mulighed for at komme rigtigt i gang.
Egentlig kunne du godt bruge noget professionelt hjælp til salget, men det virker lidt for voldsomt allerede at ansætte en sælger eller en salgschef. Men en løsning fra Csales.dk lejer du en salgschef de timer som du har brug for. Ingen tunge omkostninger til lønninger.
Med en salgschef fra Csales.dk får du professionel rådgivning i alle salgets facetter. Vi hjælper dig med at få klargjort dit produkt til markedet, og får flyttet fokus fra tekniske specifikationer til fordele og udbytte for dine kunder.

På månedlige salgsmøder bliver du coachet og hjulpet til at skabe hurtigere og bedre resultater i alle dele af salgsprocessen; fra kontakt til kontrakt.

Tag første skridt til en ny start, kontakt Csales.dk allerede i dag på mail sales@csales.dk eller telefon 32 13 23 34.

Csales.dk ejes og drives af Jacob Handberg der har en lang karriere bag sig som sælger og salgschef. Udover at du kan leje din salgschef hos Csales.dk, tilbyder Csales.dk også mødebooking og telefonpasning, så du ikke går glip af et vigtigt opkald mens du sidder i møde.