Work Better

Få styr på dit arbejdsliv

Pressemeddelelse   •   Aug 28, 2013 23:01 CEST

Bogen ’Godt arbejde – en praktisk guide til et effektivt arbejdsliv’, følger dig skridt for skridt til mere effektivitet og en langt bedre prioritering i dit arbejdsliv. Mennesker med succes forsøger ikke nødvendigvis at nå alting, er et af bogens statements. De er til gengæld gode til at prioritere og planlægge.

’Godt arbejde’ tager udgangspunkt i den virkelighed, som Per Hansen, indehaver af virksomheden Work

Better og forfatter til bogen, møder hos sine klienter. Det er opgavelister, som hverken opdateres eller overholdes, indbakker som aldrig tømmes, et hav af gule post-it sedler og så videre.  Forsøg på struktur, som ikke virker godt nok.

Mailalarm en stor tidsrøver
”Og det er alt sammen faktorer, som er med til at fastholde en ond cirkel, da manglende overblik gør os mindre effektive, og det så fører til endnu flere opgaver, end vi kan nå. Derfor er det nødvendigt, at vi øger vores effektivitet og prioriteringsevne,” siger Per Hansen og afslører, at det er små ting, som alarmen på nyindkomne mails, der er en af de helt store tidsrøvere i arbejdsdagen.

Mere til stede i fritiden ”Allerede efter den første introduktion hvor jeg bl.a. blev introduceret for opgavelisten i Outlook, kunne jeg

mærke, hvordan presset langsomt lettede fra mit hoved (…) Min arbejdsdag er blevet så meget bedre, og samtidig er jeg langt mere tilstede hjemme, når jeg har fri”, siger Helene Holm Stolle, redaktør og kursist hos Per Hansen.

Per Hansen er uddannet Cand. Merc  HRM fra CBS. Han har 13 års erfaring med udvikling af ledere og medarbejdere, og han har i bogen ’Godt arbejde’ sat stor fokus på at omsætte teorier, så det bliver simpelt at indføre de gode vaner i arbejdsdagen og dermed opnå større effektivitet, arbejdsro og ikke mindst arbejdsglæde.

Udtalelse fra en kursist der har været igennem Work Better.

Alle de små genveje, som gør hverdagen bedre, fik jeg ind under huden gennem Per Hansens kursus. Samtidig fik jeg etableret virkelig effektive vaner med hensyn til oprettelse af møder og opgaver. Min inbox er konstant i nul og jeg overskuer min arbejdsdag meget bedre. Det er relativt små ting som gør stor gavn. Jeg anbefaler kurset til alle som arbejder med Outlook.

Thomas – Global indkøber i international koncern