Studentum.dk

Faglighed er alfa omega for jurister - det viser ny undersøgelse

Pressemeddelelse   •   Okt 24, 2016 15:43 CEST

På en liste over de 30 mest efterspurgte kompetencer inden for jura-branchen i 2016, ligger erhvervserfaring, gode samarbejdsevner, selvstændighed, relevant uddannelse og gode karakterer i top fem. Listen bygger på resultater fra en undersøgelse foretaget af Finduddannelse Danmark. Ifølge Øyvind Fagerstrand, forretningsudviklingschef hos danske advokatvirksomheders brancheforening ‘Danske Advokater’, afspejler kompetencelisten det faktum, at faglighed er alfa omega i arbejdet med jura.

>> Læs hele pressemeddelelsen her

finduddannelse.dk er Danmarks største online søgetjeneste for kompetenceudvikling til erhvervsaktive og HR-ansvarlige. Flere tusinde besøgende bruger dagligt finduddannelse.dk til at søge blandt over 3.500 kurser og uddannelser fra mere end 175 uddannelsesudbydere.

Ved hjælp af interesseforespørgsler, analyseværktøjer og andre funktioner på finduddannelse.dk indsamler vi information om de besøgende samt deres adfærd og efterspørgsel. Vi på finduddannelse.dk udbyder ikke selv uddannelser, men har adgang til masser af information om branchen. finduddannelse.dk er på forkant med udviklingen og følger med i, hvad der rører sig på området for kompetenceudvikling.