Falk Lauritsen Rejser

Falk Lauritsen Rejser bedste rejsebureau for andet år i træk

Pressemeddelelse   •   Okt 10, 2012 12:24 CEST

Falk Lauritsen Rejser strøg helt til tops som årets bedste charterrejsearrangør, da rejsebranchens prestigefulde Travel Awards blev uddelt i Cirkusbygningen i København.

Falk Lauritsen Rejser har de senere år ligget helt i top ved Danish Travel Awards, og for andet år i træk løb det midtjyske rejsebureau med førsteprisen som bedste charterrejsebureau i Danmark.

Vinderne findes via et stort Danmarks-panel bestående af analyseinstituttet You Govs 1.400-medlemmer samt via flere hundrede medarbejdere i den danske rejsebranche.

At hæderen bliver til på baggrund af de rejsendes vurdering og kollegaer fra branchen, gør at kåringen luner særlig meget, fortæller en glad direktør, Søren Falk Lauritsen.

Engagerede medarbejdere og ærlig markedsføring
”Vi er naturligvis enormt glade for den tillid, som både gæster og rejsebranchen har til os. Men er også meget ydmyge over for prisen, som vi er os bevidste om forpligter”, fortæller Søren Falk Lauritsen og fortsætter:

”Jeg tror bl.a. vi får prisen, fordi vi har mange meget engagerede medarbejdere både ude i verden og på kontoret i Danmark, samt at der på alle vores rejser er danske rejseledere med. Det spiller formentlig også ind, at vi er meget bevidste om ikke at oversælge vores produkter. Vores markedsføring er ærlig - vi forsøger at sætte gæsten i centrum og give meget for pengene, og det er også det vi kommunikerer”, udtaler Søren Falk Lauritsen.

Kun få gengangere
Udover Falk Lauritsen Rejser holdt kun fire aktører fast på deres Danish Travel Award fra sidste år, da priserne for 2012 blev uddelt tirsdag aften i Cirkusbygningen.

Blandt dem var Falk Lauritsen Rejsers samarbejdspartner SAS, der for andet år løb med prisen som bedste Charterflyselskab.

90 procent af Falk Lauritsen Rejsers flyvninger er med netop SAS.

For yderligere informationer kontakt Søren Falk Lauritsen på 2128 5433

Falk Lauritsen Rejser har rødder tilbage til 1967, hvor familien Falk Lauritsen for første gang sendte feriegæster til den spanske ferieø Mallorca. I både 2011 og 2012 har gæsterne kåret Falk Lauritsen til Danmarks bedste charterarrangør. I 2012 forventer selskabet at sende ca. 90.000 danskere syd på til sol- og badeferie.