CoolStuff.dk

Festival med stil!

Pressemeddelelse   •   Apr 15, 2013 16:30 CEST

Skal du på festival i år, så gør det som en pro! Festivaler kan være vildt fede og oplevelsesrige, men også våde og upraktiske. CoolStuff.dk hjælper dig med et par festival-tips herunder, både praktiske og sjove – så du kan tage på festival med stil!

Festival Feet

Det er det samme problem hver gang – det har regnet, og du har ikke flere tørre sko. Eller også sidder de fast et sted i mudderet. Med Festival Feet slipper du dog for at udsætte dine yndlingsfestivalsko for festivalvejr!

Hotcan

Hvis du ikke magter at gå op til boderne for at købe mad, men heller ikke magter den halvlunkne makreldåse i lejren, så er Hot Can svaret på dine bønner! Bare drej låget, og vupti – efter et par minutter har du varmt mad!

Spork

Selvfølgelig kan det være svært at spise en dåse med varmt mad med fingrene, men det er her Spork kommer ind I billedet! Ske, gaffel og kniv i et – lige til at have med i festivaltasken. Findes i 12 dejlige farver, så I ikke kommer til at ”låne” hinandens bestik!

Shitbox

Der kan godt være langt til nærmeste toilet når man er på festival – og når man endeligt når derhen, skal man også stå i kø! Spring kø og gåtur over, og tag det transportable pap-toilet Shitbox i stedet. Husk blot at udskifte engangsposen, i stedet for at prøve at skylle ud.

Beer Bottle Opener ring

Har du lånt din lighter ud, og kan derfor ikke åbne din øl? Så kan du bruge Beer Bottle Opener ringen, som du jo har på dig hele tiden, da man jo ikke låner sine smykker ud!

Øl-bong

Når du har åbnet din øl, og opdager at der kun er 2 minutter til koncerten begynder, kan du jo passende drikke den igennem en øl-bong – hurtigt og effektivt - og så afsted til koncert.

Block rocker

Er det ikke koncert-tid endnu, så sæt din mobil eller MP3-aspiller til den bærbare højtaler Block Rocker, og skab din egen koncertstemning i lejren – eller rul en tur gennem campingområdet og spred feststemning! Det indbyggede batteri holder i over tolv timer.

Jeg har lige haft Block Rockeren med på skiferie, og den satte virkelig gang i pisterne” fortæller Patrick T. Rasmussen, som er Country Manager for CoolStuff.dk.

Hvis du ikke har fundet det der vil gøre din festival perfekt her, så se det store udvalg af festival-gadgets på CoolStuff.dk!

CoolStuff - Danmarks køligste gadgets! Vi sælger sjove gadgets, gaver, USB gadgets, oplevelser og gaver på internettet. Målet er at tilbyde vores kunder de fedeste, flotteste og med innovative gadgets på markedet. Vi arbejder konstant på at finde nye og spændende gadget, så vi kan udbygge vores sortiment. For mere info besøg www.CoolStuff.dk