Filterteknik A/S

Filterteknik A/S bliver 15 år

Pressemeddelelse  •  2012-05-01 10:50 CEST

Filterteknik A/S, den førende filterleverandør i Danmark og en del af Lekang gruppen, holder 15 års jubilæum den 1. juni. Alle kunder og samarbejdspartnere er velkomne.

Den 1. juni 1997 begyndte Filterteknik A/S at sælge filtre, og siden da er der sket meget. Det hele startede med to mand i bunden af et lille lokale i Hedehusene, hvorefter man flyttede til større lejemål i Karlslunde. Virksomheden har haft en stabil udvikling og er vokset med en medarbejder per år.

I 2007 byggede Filterteknik deres nye hjem på Korskildeeng 2 i Greve, som rummer moderne kontorfaciliteter, mødefaciliteter samt et højlager.

Også i 2012 har virksomheden ansat en ny medarbejder og tæller nu 15 ansatte, som står klar til at rådgive alle deres tusindevis af kunder inden for alt, hvad der har med filtrering at gøre.

Filterteknik er i dag en af de største filterleverandører i Danmark, og som en del af Lekang gruppen, med en årlig omsætning på over 230 millioner kr., er virksomheden en del af Europas største distributører inden for salg og rådgivning af filtre og filtrering.

Filterteknik A/S vil gerne fejre de 15 år i Danmark sammen med kunder og samarbejdspartnere, og inviterer derfor til åbent hus fredag den 1. juni 2012 på Korskildeeng 2, 2670 Greve, hvor der vil være udskænkning af fadøl, sodavand samt alt godt fra pølsevognen.

Arrangementet starter kl. 13.00 og slutter omkring kl. 17.00. Filterteknik glæder sig til at se alle kunder og samarbejdspartnere denne dag. Velkommen!

For nærmere information, kontakt Filterteknik A/S på tlf. +45 5613 1072 eller send en mail til ftc@filterteknik.dk.

Filterteknik A/S er den førende leverandør indenfor filtreringsbranchen i Danmark. Fra hovedkontoret i Greve leverer virksomheden filtreringsprodukter til alle typer af virksomheder indenfor landbrug, vindmøller, entreprenører, industri og marine. www.filterteknik.dk.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom