Finnair

Finnair bedste europæer i Asien

Pressemeddelelse   •   Okt 23, 2014 11:21 CEST

For andet år i træk har den asiatiske rejsebranche og rejsemedier i 2014 stemt på Finnair som "Bedste europæiske flyselskab". Det skete ved 25-årsjubilæet for rejsebureau-eventet "TTG Travel Awards" i Bangkok den 3. oktober i år. Finnair forsvarede sin topplacering takket være høj punktlighed og pålidelighed samt opgraderinger af selskabets lounger i Helsinki Lufthavn og om bord.

Stjernekokke bag ny Finnair-menu

Næste år løfter Finnair sine menuer mod skyerne på selskabets langdistanceruter. Det sker takket være et samarbejde med nogle af Finlands førende stjernekokke – deriblandt Finlands repræsentant ved Bocuse d'Or i Lyon næste år, Mati Jämsén, chef på GW Sundmans, Ari Ruoho, chefkok på Nokka og Kari Aihinen, køkkenchef på Savoy. Menuerne tilpasses de forskellige årstider. Der bliver desuden en specialmenu, når Finnair modtager sin nye Airbus A350 næste år som det første selskab i Europa.

Finnair daglig til Hongkong

Hongkong er en smeltedigel af øst og vest, et shoppingparadis og en storby med højt tempo, som er omgivet af en fantastisk natur. Du kan begynde din byferie med f.eks. at tage færgen til Kowloon, hvor kun fantasien sætter grænser for alle gademarkederne. Vil du have en roligere atmosfære, finder du dette på den populære Repulse Bay Beach.

Den fantastiske udsigt over det turkisfarvede Stillehav fra Victoria Peak tager med garanti vejret fra dig, og forlystelsesparken Ocean Park passer til hele familien med sine akvarier og kæmpepandaer. Alle de enorme shoppingcentre er et paradis for alle shoppere. Den halve times tur med færgen over til Lantau fører dig lysår væk fra det pulserende storbyliv.

Finnair flyver dagligt nonstop fra Helsinki til Hongkong International Airport Terminal 1, område E. Altid med fleksible forbindelser fra København.

37.000 flere til Asien i september

Frem til den 30. september i år har 1.374.430 rejsende valgt at flyve den mest direkte vej via Helsinki Lufthavn til Asien. Det er 37.000 flere end i samme periode i 2013. Helsinki beholder dermed sin position som Nordeuropas i særklasse største gateway til Asien og Europas fjerdestørste til Japan. Det viser lufthavnsejeren Finavias officielle statistik for september 2014. Stigningerne i år har hidtil Sydkorea +15,1 %, Japan +12,9 %, Kina +10 % og Vietnam +5,6 %. Flest passagerer fløj til Japan, Kina og Thailand.

Flere luksusmærker i Helsinki Lufthavn

Armani, Burberry, Ralph Lauren og Ferragamo er fire luksusvaremærker med en ting til fælles. De er på vej til Helsinki Lufthavn. Dette sker, efter at World Duty Free Group har overtaget tax free-handlen i lufthavnen. Selskabets mål er at tilbyde Nordens i særklasse bedste lufthavnsshopping. I alt kommer der syv nye butikker.

Gå ikke glip af Finnairs tilbud til Asien

Nu er det tid til at bestille Finnairs fantastiske priser på rejser mellem København og Asien. Priser fra:

Bangkok 4,765 DKK
Beijing 4,335 DKK
Chongqing 4,335 DKK
Dehli 3,905 DKK
Hong Kong 4,925 DKK
Nagoya 5,635 DKK
Tokyo 4,790 DKK
Osaka 5,660 DKK
Seoul 6,705 DKK
Shanghai 4,735DKK
Singapore 4,350 DKK
Xián 4,535 DKK
Se mere her>>

Finnairs tilbud i Business class

Nu er det tid til at bestille Finnairs fantastiske tilbud på rejser mellem København og Asien i Business class. Priser fra:

Bangkok 14,170 DKK
Beijing 16,010 DKK
Chongqing 16,460 DKK
Hong Kong 17,520 DKK
Delhi 12,700 DKK
Seoul 23,030 DKK
Singapore
 14,990DKK
Shanghai 18,455 DKK
Tokyo 21,020 DKK
Osaka
 22,045 DKK
Nagoya 22,020 DKK
Se mere her

25 fly om ugen til Helsinki

Finnair flyver op til 25 gange om ugen mellem København og Helsinki. Altid med fleksible forbindelser til Finnairs 13 destinationer i Asien.

For yderligere informationer kontakt venligst: Robert Öhrnberg, salgsdirektør Finnair Danmark
robert.ohrnberg@finnair.com