Finnair

Finnair indfører Economy Comfort

Pressemeddelelse   •   Sep 08, 2014 11:14 CEST

I løbet af efteråret 2014 lancerer Finnair Economy Comfort i den forreste del af turistklassekabinen om bord på Finnairs interkontinentale fly. Sæderne vil give op til 10 cm mere benplads, en bekvem nakkestøtte, hovedtelefoner af høj kvalitet samt et rejsesæt, som indeholder sovemaske, ørepropper og tandbørste. Economy Comfort indgår uden ekstragebyr i bookingklasserne Y, B og H.

Flere fløj med Finnair i august

Finnair har øget antallet af passagerer, som fløj med selskabet inden for Europa med +9,7 % i august måned 2014. Efter otte måneder af i år har 1,1 mio. passagerer valgt at flyve den lige vej via Helsinki til Beijing, Shanghai, Hongkong, Chongqing, Hanoi, Xian, Tokyo, Nagoya, Osaka, Seoul, Bangkok, Delhi og Singapore med Finnair. Punktligheden var 87,6 procent.

Finnair nonstop til Tokyo

Finnair flyver op til syv gange om ugen mellem Helsinki og Tokyo. Hver dag passerer millionvis af mennesker gennem togstationerne Shinjuku og Shibuya. Store neonskilte oplyser gaderne i alle regnbuens farver med udsigt til høje skyskrabere med kasinoer, restauranter, karaoke-barer og luksushoteller. Morgendagens modetendenser fødes på gaderne og i butikkerne i Nagameguro, Harajuku og Shimokitazawa.
I det pulserende Tokyo findes der unikke oaser, som f.eks, kejserpaladsets haver, det fantastiske tempelområde Asakusa eller en traditionel sento-spa. Gå ikke glip af efterårsfarverne i de oplyste træer i en af byens flotteste attraktioner Rikugien-haven.
Finnair flyver til lufthavnen Narita.

Finnair øger rejsekomforten

Til efteråret opdateres måltiderne på turistklasse om bord på Finnairs interkontinentale fly med ekstra snacks på dagsflyvninger, et nyt udvalg af vine og et gratis glas mousserende vin. Underholdningssystemet på business- og turistklasse opdateres med et moderne og mere intuitivt udseende samt et større udvalg af film, tv-programmer, aviser, magasiner og bøger.
Finnairs mobil-app, som først lanceres på Apple iOS-enheder og senere på andre platforme, er beregnet til at følge den rejsende under hele rejsen. Her kan man få tilpasset og opdateret flyveoplysninger og lagre et mobilt boardingkort. Appen kan anvendes til check-in, til valg af sæde, til køb af opgraderinger, til modtagelse af tilbud og til at se pointsaldoen på Finnair Plus. Flyvningerne til Tokyo er en del af SJB-samarbejdet med Japan Airlines og British Airways.

Sky Bistro-mad i stor højde

Nu introducerer Finnair et nyt madkoncept inden for Europa – Sky Bistro på økonomiklasse. Dér kan den rejsende købe et velsmagende måltid tilpasset årstiden. Måltiderne på businessclass indgår som tidligere i billetprisen for flyvninger i Europa.

Gå ikke glip af Finnairs tilbud til Asien

Nu er det tid til at bestille Finnairs fantastiske priser på rejser mellem København og Asien. Priser fra:

Bangkok 4,765 DKK
Beijing 4,330 DKK
Chongqing 4,330 DKK
Dehli 4,090 DKK
Hong Kong 4,920 DKK
Nagoya 5,630 DKK
Tokyo 5,135 DKK
Osaka 5,655 DKK
Hanoi 6,720 DKK
Seoul 6,705 DKK
Shanghai 4,730 DKK
Singapore 5,455 DKK
Xián 4,530 DKK
Se mere her>>

Finnairs tilbud i Business class

Nu er det tid til at bestille Finnairs fantastiske tilbud på rejser mellem København og Asien i Business class. Priser fra:

Bangkok 14,165 DKK
Beijing 16,005 DKK
Chongqing 16,455 DKK
Hanoi 10,990 DKK
Hong Kong 17,515 DKK
Delhi 13,015 DKK
Seoul 23,030 DKK
Singapore
 17,530 DKK
Shanghai 18,455 DKK
Tokyo 21,020 DKK
Osaka
 22,040 DKK
Nagoya 22,015 DKK
Se mere her

25 fly om ugen til Helsinki

Finnair flyver op til 25 gange om ugen mellem København og Helsinki. Altid med fleksible forbindelser til Finnairs 13 destinationer i Asien.

Follow Finnair on Twitter for continuous news updates and customer service.