Finnair

Finnair og oneworld kampagne over Atlanten

Pressemeddelelse   •   Aug 30, 2013 09:15 CEST

Nu er oneworld-selskaberne Finnair, American Airlines, British Airways og Iberia gået sammen, og har sænket priserne kraftigt til 16 af Nord- og Centralamerikas mest besøgte destinationer.

Tilbuddet gælder både på Business og Economy. Bestil senest den 16. september og rejs frem til den 15. april 2014. Priseksempel tur/retur på Business-class er 12.960 kr. og på Economy-class 4.160 kr. til New York. Priserne inkluderer skatter og afgifter. Følgende destinationer indgår i kampagnen: Boston, New York, Chicago, Miami, San Francisco, Seattle, Vancouver, Los Angeles, Montreal, Denver, Las Vegas, San Juan, Houston, Cancun og Honolulu. Læs mere>>

65.000 flere til Asien via Helsinki i juli
Fra januar til udgangen af juli har 985.000 passagerer valgt Helsinki Lufthavn som deres gateway til Asien. Det er en stigning på 65.000 i forhold til 2012. Helsinki fastholder dermed sin position som Nordeuropas største gateway til Asien og Europas fjerdestørste til Japan. Det viser Finavias officielle statistik for juli 2013.Trafikken steg mest til Kina +18,7 %, Indien 7,9 %, Sydkorea +7,8 %, Hongkong +7,3 %, Thailand +1,9 %. Finnairs nye destination Hanoi, som startede den 14. juni, har hidtil haft 8.400 rejsende. Flest passagerer fløj til Japan, Kina og Thailand.

Finnair forstærker samarbejdet til Asien
Den 1. juli i år blev båndet mellem Japan Airlines, British Airways og Finnair styrket i forhold til samarbejdet mellem Asien og EU. Hermed blev Finnair integreret med begge selskaber i deres partnerskab mellem Asien og Europa. Formålet er at tilbyde bedre forbindelser mellem begge kontinenter samt at styrke konkurrencen over for andre flyalliancer. Japan Airlines og British Airways har med succes samarbejdet siden oktober sidste år. Nu er Finnair ny partner. Noget som Japan Airlines' adm. dir. Yoshiharu Ueki sætter pris på:– Finnairs partnerskab er et stort skridt for os, og vil forbedre alliancens effektivitet betydeligt mellem EU og Asien takket være et endnu bedre rutenet og flere afgange, siger Yoshiharu Ueki.

Ny afslapning i Helsinki Lufthavn
Nu kan du hvile ud mellem flyrejserne i Helsinki Lufthavn ved Gate 31. I begyndelsen af september bliver en ny relax afdeling udstyret med lænestole og bekvemme sovestole. Indretningskonceptet er helt i tråd med finsk designtradition. Finavia, som ejer lufthavnen, står bag satsningen, og vil gerne have dine synspunkter om den nye service.

Gå ikke glip af Finnairs flotte pristilbud
Netop nu har Finnair billige billetter till bl.a. Beijing, Bangkok, Nagoya, Osaka, Chongqing, Hanoi, Hongkong, Singapore, New York, Shanghai og Seoul med afrejse fra København. Læs mere>>

Finnair flyver til Asien 320 gange om måneden!
Beijing, Shanghai, Chongqing, Hongkong, Tokyo, Nagoya, Osaka, Seoul, Bangkok, Delhi, Singapore, Hanoi og Xi´an.
For yderligere informationer kontakt venligst:Robert Gustavsson, salgsdirektør Finnair Danmark robert.gustavsson@finnair.com