Halfdan Timm ApS

​Firma tilbyder: Gå aldrig glip af en barbering igen

Pressemeddelelse   •   Aug 10, 2015 20:43 CEST

For mange mænd er barbering et fast morgenritual – i hvert fald hver anden morgen, hvis den slanke linje uden for meget hår i hovedet skal holdes.

Men for mange mænd er det at løbe tør for barberskrabere også en fast del af hverdagen og det er ikke altid, Netto har åbent. Så er der problemer.

”De kan jo bare købe en barbermaskine”, tænker du måske – men faktum er dog stadig, at barberskraberen giver en mere behagelig barbering end selve barbermaskinen og derfor langt hen ad vejen er at foretrække. Barbermaskinen er den nemme løsning, men du bliver glad, når du barberer dig med skraberen i stedet for.

Derfor tilbyder det aarhusianske firma Made4men, der i 8 år har solgt alt til den moderne mand, nu at sende dig en pakke barberblade hver eneste måned.

Få nye – eller slib de gamle

Som alternativ til hele tiden at sende nye barberskrabere producerer og sælger Made4men også deres egen opfindelse i form af RazorPit. Det er en smart lille ”bakke”, der lader dig slibe dine barberblade, så de bliver så gode som nye.

På denne måde er det muligt at forlænge holdbarhedstiden på en almindelig barberskraber fra måske 10 ganges brug helt op til 100 ganges brud. Og så er det også kun nødvendigt at købe nye barberskrabere 10 gange mindre. Det er der god økonomi i – udover færre frustrationer.

Har du penge til ikke at slibe dine egne barberblade kan du blot vælge i stedet for at købe nye – og nu også altså et få tilsendt en enkelt pakke hver måned fra Made4men.

I pakken kan du endda vælge at inkludere et par sorte sokker, underbukser og måske deodorant – så har du alt, du som moderne mand har brug for, når du skal tackle verden, chefen og arbejdspladsen!

HT ApS arbejder med PR og online markedsføring.