Seo-service

Firmajulegaver er ikke et problem med denne metode!

Pressemeddelelse   •   Jul 16, 2018 08:36 CEST

I Danmark kan vi endelig glæde os over en sommer, som er varm og fyldt med masser af sol. Det betyder, at vi lever i nuet, fordi man nærmest ikke kan få sig selv til andet. Det betyder også, at vi er mindre forberedte på de ting, som kommer ude i fremtiden, hvilket kan være skidt. Det kan bl.a. være firmajulegaver som ikke bliver tænkt over i god nok tid, hvilket kan skuffe mange ansatte. Firmajulegaver betyder meget for ens ansatte, som man skal kæle for. Kæler man for sine ansatte, så sikre man sig at have en god arbejdsstyrke og så er det jo billigt sluppet med de årlige julegaver tilmedarbejdere.

Gør det nemt for dig og dine medarbejder!

At have styr på hvem af dine medarbejdere som godt kunne tænke sig det ene og det andet kan være svært og derfor kan du outsource dette ømme punkt. Når du gør dette får du ikke blot mere tid, men det gør dine medarbejdere også, fordi det nu er nemmere.

Du kommer til at slippe for at vælge hvilke firmajulegaver og pakkeløsninger dine medarbejdere kan vælge. Det skyldes at der findes en grossist, som køber en masse lækre varer ind, som de sælger som firmajulegaver. Som grossist kan de købe ind i større mængder og det gør det billigere. Med andre ord får du mere for pengene, når du skal financierer julegaver til medarbejdere.

Dette indeholder firmajulegaver!

Nu hvor det er en grossist som handler ind til dine medarbejdere, så får de et stort udvalg, hvilket er ekstremt vigtigt. Det store udvalg betyder nemlig, at du er sikker på de får en gave de kan lide! I blandt disse firmajulegaver kan dine medarbejdere bl.a. finde mærkevarer produkter, som de måske ikke normalt selv kunne have finansieret.

Når de har fundet en gave, som de godt kunne tænke sig, så indløser de blot den kode, som står på deres gavekort. Når alle så har valgt vil du modtage alle gaverne, så du har mulighed for at uddele dem.