Freeminds ApS

Flot hår behøver ikke koste en formue

Pressemeddelelse   •   Feb 11, 2011 07:03 CET

En ny, dansk hjemmeside for alle der vil være hårmodeller har netop set dagens lys, nemlig hårmodeller.dk. På siden kan du oprette dig gratis som hårmodel og derigennem få masser af forespørgsler fra frisører, frisørelever, frisørskoler og større danske firmaer, der har behov for hårmodeller.
Udover at du som regel kan spare penge på klipninger og behandlinger, når du sidder hårmodel, kan du få masser af sjove oplevelser som model til shows og klippedemonstrationer. En anden sidegevinst er, at du ofte bliver præsenteret for nye og spændende frisurer, du måske ikke selv ville have valgt.

Charlotte Granlund, som har startet Hårmodeller.dk fortæller: ”I frisørbanchen er der hele tiden behov for hårmodeller, som elever og frisører kan øve og uddanne sig på. Desuden er der et stort behov for hårmodeller til alle de shows, frisører afholder hver eneste uge året rundt i hele Danmark. Også de store firmaer, som producerer hårplejeprodukter og hårfarver, benytter løbende hårmodeller til deres shows”.

Hårmodeller.dk er den første side i Danmark af sin slags. Ifølge Charlotte Granlund har frisørerne allerede vist stor interesse for siden, fordi den er så fokuseret og specifik omkring lige præcis de behov frisører har for hårmodeller. Desuden er det ekstremt vigtigt for frisøren at vide, at alle på Hårmodeller.dk aktivt har godkendt, at de vil være hårmodeller.

Charlotte har selv prøvet at skulle finde modeller i sin tid som frisørelev, og det var ikke altid lige sjovt.
”Mange gange skulle jeg opsøge personer på gaden og i centre for at høre dem, om de ville sidde hårmodel. Det var tit både flovt og ubehageligt”, fortæller Charlotte Granlund. Charlotte er derfor glad for, at hun nu via hjemmesiden Hårmodeller.dk kan koble hårmodeller sammen med frisørbranchen på en hurtig og effektiv måde.

”Du behøver ikke ligne en model for at blive hårmodel. Vi har brug for hårmodeller i alle aldre, begge køn og alle typer og størrelser”, slutter Charlotte Granlund.

Freeminds ApS

Charlotte Granlund