Flyttefirma

Flyttefirma Sjælland søger sælgere til topløn

Pressemeddelelse  •  2011-03-11 09:41 CET

Flyttefirma Sjælland - Top Sælger søges

• Flyttefirma Sjælland er i dag gået ud på jegten efter en top sælger til virksomhedden, efter mange års vækst efter et godt solidt flyttearbejde til det danske folk, er vækst virksomhedden idag gået ud med meddelsen om man vil ind på dansk erhvervsliv og er på udgik efter større seriøse erhvervs kunder.
  • Derfor er flyttefirmaet i dag gået ud med meddelsen om, de søger en top sælger dette er i sig selv en nyhed da det er sjældent et flyttefirma har tid, råd, kapicitet og behov for af ansætte top sælgere i den klasse og det bliver spændende af følge med om dette vil have den ønskede effekt på bundlinjen, men der er en god tro og vilje hos administrationen hos flyttefirmaet og et lyst syn på fremtiden.
  • Ansøgninger kan laves på deres hjemmeside Flyttefirma tryk på "flyttefirma" og udfyld en ansøgning hvis et top sælger job skulle være noget for dig.

Flyttefirma Sjælland

Hent gratis og uforpligtende tilbud på din flytning, hos landest førrende flyttefirma. Vi sidder klar i kundeservice til af besvare din henvendelse og glæder os meget til af høre fra dig.

Flyttefirma Portal

Hent gratis tilbud på din flytning fra forskellige flyttefirmaer Effektiv og hurtig service.

Flyttelift.dk

Flyttelift.dk er Danmarks førrende site for flyttelift til din flytning

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom