Seo-service

For små virksomheder er bogføring en kæmpe fordel!

Pressemeddelelse   •   Jul 11, 2018 09:32 CEST

Der dukker flere og flere virksomheder op, fordi både unge og folk oppe i alderen gerne vil prøve kræfter af med at drive virksomhed. Det kan bl.a. skyldes, at de har fundet på noget, som de synes verden skal have gavn af, eller de har optimeret en process, som kan sælges. Der et væld af muligheder, som giver mulighed for at drive en forretning, men når det kommer til at holde styr på økonomien, så bliver det svære. Mange fokusere på arbejdet, da det er her, der tjenes penge, men det gør økonomien roddet. For at undgå dette kan man benytte sig af en bogføring udefra, fordi man så ikke skal tænke på det økonomiske. Bogføring er noget, som er blevet brugt i mange år, men nu er det blevet digital, hvilket giver et væld af muligheder!

Hvorfor bruge digital bogføring?

Er du typen som gerne vil sparre en masse tid, fordi det er virksomhedens arbejde eller service, som betyder meget for dig, så har du svaret. Digital bogføring giver dig mulighed at sparre tid, fordi du kan benytte tid i et tog eller lignende til at kigge regnskabet igennem, når din bogholder har klargjort det. Med andre ord kan du til hver en tid følge med i det uanset hvor du der, fordi det ikke er en masse papirer, men i stedet ligger online og kun tilgængeligt for dig.

Hvad får man med digital bogføring?

Inden du går ind til digital bogføring, så kan det være rart at vide hvilken bogføring du får for pengene. Dette eksempel som jeg vil bruge, er for små virksomheder, der blot har brug for en smule hjælp. Ydelserne er bl.a. følgende:

• Ajourført bogholder.
  • Indberetning af din moms.
  • Fri support.
  • Udarbejdelse af løn til dine ansatte
  • Udarbejdelse & indberetning af dit årsregnskab

Disse fem servicepunkter indenfor bogføring kan være en rigtig god ide at benytte, fordi det er noget, som tager lang tid at sætte sig ind i. Sådan er det med mange ting i bogføring og selvom man kan komme til et punkt hvor man ENDELIGT har lært det, så tager det stadig tid. Derfor kan det være en god ide at fokusere på arbejdet, da det er her man har mulighed for, at få virksomheden til at vækste.

Din bogholder vil også hjælpe dig med at opdatere din bogførings pakke, når din virksomhed vækster, fordi du så højst sandsynligt får behov for flere servicer. Disse servicer vil du ikke selv have tid til, hvis virksomheden fortsat skal vækste. Du kan også vælge at hyre en bogholder på timebasis, hvis du har noget ekstraordinært.