Lekmer.dk

Forårsnyder fra Nova Star og Geggamoja + Mere LEGO! + specielpriser på køreposer + Startkit fra Baby Dan!

Pressemeddelelse   •   Mar 07, 2012 12:43 CET

Der er forår i luften og LEGO-feberen med LEGO Friends i spidsen forsætter på Lekmer.dk. Masser af Forårsnyheder fra Nova Star og Geggamoja spreder sig ud og du sparer penge på de skønneste køreposer op til 33 % rabat. Er I blevet flere i familien? Start med Baby Dans startkit – lige nu sparer du 1000 kr. Her er ugens bedste tilbud på Lekmer.dk!

Ugens tilbud
Store billeder fra Dadadoo med seje motiver, nu 69 kr - spar op til 65 %! Først til mølle – spar penge til billeder fra Dadadoo!

Vind LEGO Friends - vi udlodder 10 legosæt!
Nu har du chancen for at vinde nyheder fra LEGO Friends på Lekmers Facebook-side. Vi udlodder 10 Legosæt  til en værdi af 1.900 kr. Svar på spørgsmålet og fortæl os hvorfor du skal vinde! Vind produkter från LEGO Friends!

Udsalg!
Hold altid øjnene åbne på Lekmers UDSALGS -sider. Masser af produkter til fantastiske priser. Lige pludselig dukker lige netop din favorit op til et mirakuløst pris. Gå til Lekmers UDSALGS-sider

Alt til festen!
På vores børnefødselsdagssider, har vi samlet partyhatte, balloner, servietter, paptallerkener, slikposer, terpentiner og alt andet som behøves når det er tid til fest. Gå til Lekmers festsider

Spørg vores kundeservice
Vi er der altid for dig! Lekmers kundeservice findes bare et klik væk, når du har spørgsmål til vores produkter eller din ordre. Vi svarer på e-mail indenfor 24 timer alle hverdage. Her finder du os.

Det var alt for denne gang – på gensyn!

Om Lekmer - legetøjsbutikken på nettet
Lekmer.dk er en førende legetøjsbutik på internettet med en ambition om at blive den førende aktør på det Nordiske marked for legetøj, børne- og babyartikler, spil og underholdning, børnemode og børnetøj på internettet. Lekmer.dk efterstræber god kundeservice, hurtige leveringer, trygge & populære produkter til gode priser. Lekmer blev grundlagt i januar 2006 og ejes i dag af CDON Group.

Om CDON Group - Nordens førende e-handelshus
Firmaet driver et flertal e-handelsselskaber, blandt andre CDON.com og Bookplus.fi, modebutikkerne Nelly.com og helse/træningsbutikkerne Gymgrossisten.com og Bodystore.com.

Vores e-handelspladser

CDON.COM