Supersaver

Forbedret rejseforsikring for rejsende

Pressemeddelelse   •   Jul 16, 2012 07:15 CEST

Gennem et samarbejde mellem internetrejsebureauet Supersaver og forsikringsselskabet Solid Forsikringer kan Supersaver nu tilbyde sine danske kunder en udvidet forsikring, når de rejser. Nu indgår der blandt andet ekstra forsikring af bagage og ejendele. Noget som danske rejsende har efterspurgt.
For at forsikre sig mod ulykker eller uventede problemer tegner mange en rejseforsikring. Supersavers kunder får nu ekstra forsikringer som rejsestartsforsikring og forsikring af bagage og ejendele. I Sverige indgår mange af de nye forbedringer i en familieforsikring, men i den danske familieforsikring indgår disse ikke.

– Danske rejsende skal tegne en separat årsrejseforsikring i tillæg til deres familieforsikring for at opnå lignende dækning, hvilket mange ikke gør. Som formidler af rejser vil vi gerne kunne tilbyde vores kunder en god dækning på rejsen, uanset hvilket Nordisk land de bestiller fra. Sammen med Solid Forsikringer kan vi nu give vores danske kunder en endnu bedre rejseforsikring, siger Johan Strid, Salgsdirektør hos Supersaver.
Den nye forsikring af bagage og ejendele dækker skade eller tab af bagage ved en pludselig og uforudset hændelse med op til 20 000 DKK. Hvis der opstår en skade, og den beskadigede ejendel kan repareres, betales der erstatning for reparationsomkostningerne. Forsikringen dækker også ved tyveri, tasketyveri eller røveri. I disse tilfælde gives der ikke lige så høj erstatning.

For mere information kontakt:

Johan Strid, Salgsdirektør, Supersaver

Tel: +46 (0) 768 69 57 02 E-mail: johan.strid@etraveli.com

Om Supersaver

Supersaver er en af de største online rejsebureauer i Norden og tilbyder flybilletter, hoteller, fly+hotel og udlejningsbiler. Supersaver er repræsenteret i fem lande: Danmark, Sverige, Norge, Finland og Holland.
Supersaver indgår i den Den Danske Rejsegruppe, European Travel Interactive (eTRAVELi) med den største markedsandel i de nordiske lande. I 2011 udgjorde koncernens salg omkring 6,5 milliarder kroner i de fem markeder.

Solid Forsikring- Usædvanligt ukomplicerede forsikringer

Solid Forsikring tilbyder ukomplicerede forsikringer, som er lette at forstå, lette at købe og lette at anvende. Hovedkontoret har ligget i Helsingborg, Sverige siden begyndelsen af 1993. Solid Forsikring er et af Sveriges hurtigst voksende forsikringsselskaber, og driver forsikringsvirksomhed i Sverige, Norden og dele af Europa. Solid Forsikring indgår i Resurs Gruppen. Solid Forsikring havde 2010 en omsætning på 1,1 milliard svenske kroner.