Whirlpool

Forkæl dit køkken med en Max Limited Edition mikroovn

Pressemeddelelse   •   Nov 27, 2011 13:13 CET

Køkkenet er hjemmets hjerte, og efter 100 år i branchen ved Whirlpool, hvor meget køkkenet betyder for den moderne familie. For at fejre sit jubilæum udlodder Whirlpool derfor den specialfremstillede mikroovn Max Limited Edition. Mikroovnen har en række funktioner, som afspejler den innovative udvikling, køkkenet har gennemgået i årenes løb. Med det futuristiske design og avancerede funktioner passer dette stilrene ikon til alle, som stræber efter et moderne køkken.

I anledning af Whirlpools 100 års jubilæum har du nu mulighed for at vinde den særligt fremstillede mikroovn Max Limited Edition. Med farvet lys til at vise forskellige tilberedningsfunktioner og touch-control display skaber Max Limited Editon en ny trend inden for køkkenelektronik. Foruden det unikke design er mikroovnen bygget på den seneste teknologi, som giver en madlavningsoplevelse i særklasse.

- Vores mikroovne har altid været trendsættende og har kombineret design og teknologi på nye og spændende måder. Med dette jubilæumsprodukt går vi skridtet videre og indbyder til, at man bruger alle sine sanser i madlavningen. Vi er stolte over nu at have eksisteret i 100 år, og Max Limited Edition viser virkelig vores fokus på innovation og brugervenlighed, siger Carsten Nederup, salgsdirektør for Whirlpool Danmark.

Øget brugervenlighed med interaktiv madlavning
Max Limited Edition er udrustet med et intuitivt touch-control display, som kan kommunikere på en række forskellige sprog, og kontrolpanelet er baseret på samme teknologi som den, der anvendes i smartphones. Dermed bliver mikroovnen en uundværlig hjælp, som interagerer med den, der laver mad og gør både enkle og komplicerede retter lettere at lave. For at forstærke oplevelsen yderligere lyser ovnen i forkellige farver afhængigt af, hvilken funktion man benytter. På den måde har man altid styr på, hvilket program ovnen kører på.

Eksklusivt design til det personlige køkken
Det specielle design kombinerer kurver og lige linjer, og dermed udgør Max Limited Edition en unik del af køkkenindretningen, som bidrager til køkkenets personlighed. Mikroovnen er rummelig indvendig, men kompakt udvendig og kan derfor placeres hvor som helst – endda i et hjørne. Max Limited Edition er lavet i Whirlpools egen farvepalette, præget af metallic farvetoner. Den fås i farverne Caffeine, Bronze og Moonlight. For at vinde Max Limited Edition skal du sende dit ønske til Whirlpools ønsketræ på www.whirlpool.dk.

FAKTA:

• Max Limited Edition kan rumme 13 liter samt en normalstor tallerken på op til 28 cm i diameter.
  • Den er udstyret med et unikt LED-lyssystem i farverne hvid, grøn, rød og blå, som viser de forskellige madlavningsfunktioner:

Hvidt lys:

• Mikrobølgeovnen er klar til brug

Grønt lys:

• 6th SENSE Steam-funktionen er i brug

Rødt lys:

• Mikrobølgeovnen benytter en af følgende funktioner:
  • 6th SENSE Crisp-funktionen
  • Mikroopvarmningsfunktionen
  • Grillfunktionen
  • Combi (kombinationstilberedning med mikrobølger + grill)

Blåt lys:

• 6th SENSE Jet Defrost optøningsfunktionen er i brug

Læs mere om konkurrencen på www.whirlpool.dk.

For yderligere information kontakt venligst:
Carsten Nederup, Whirlpool Danmark, tlf: +45 61 63 84 78, carsten_nederup@whirlpool.com
Mikkel
Riis-Jørgensen, Geelmuyden.Kiese, +45 33 95 96 97, mrj@geelmuyden-kiese.dk
For billeder i høj opløsning, besøg venligst Whirlpools presserum eller kontakt Mikkel Riis-Jørgensen.

Om Whirlpool Corporation
Whirlpool Corporation er verdens førende producent og forhandler af hårde hvidevarer med et årligt salg i 2010 på 18,4 mia. USD, 71.000 ansatte og 67 produktions- og teknologiresearchcentre verden over. Koncernen ejer Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Consul, Bauknecht og flere andre større varemærker, som sælges til forbrugere i næsten alle lande. Yderligere information om virksomheden kan findes på www.whirlpoolcorp.com.

Om Whirlpool Europe, Middle East & Africa (EMEA)
Med omkring 12.000 ansatte, tilstedeværelse i mere end 30 europæiske lande og produktion i syv lande er Whirlpool EMEA et helejet datterselskab af Whirlpool Corporation, som er verdens førende producent og forhandler af hårde hvidevarer. I 2010 havde koncernen et årligt salg på 18,4 mia. USD, 71.000 ansatte og 67 produktions- og teknologiresearchcentre verden over. Koncernen ejer Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Consul, Bauknecht og flere andre større varemærker, som sælges til forbrugere i næsten alle lande. Whirlpools European Operations’ Center ligger i Comerio (VA) i Italien. For yderligere information, se venligst www.whirlpoolcorp.com.