Solamagic

Forlæng udendørssæsonen

Pressemeddelelse   •   Okt 25, 2012 09:30 CEST

Med Solamagic professionelle varmelamper kan du skabe en nærmest sydlandsk stemning på terrassen, altanen eller i haven – og endda på en driftsmæssigt billig måde.

Med en professionel udendørsvarmeløsning kan du forlænge udendørssæsonen, og nyde den friske luft og de gode stunder på terrassen, altanen eller i haven – helt uden at fryse. Der er faktisk en nem og billig måde at fastholde sommeren på, så du, familien og vennerne kan sidde lunt og lyst og nyde efteråret i fulde drag.

Sydlandsk stemning på kølige dage

Med en udendørs varmelampe, kan man skabe en nærmest sydlandsk stemning på terrassen, så snart man tænder på kontakten. Modsat varmen fra de store gas-terrassevarmere blæser Solamagics varmestråler ikke væk, hvis der er vind, og det behagelige lys forstærker følelsen af hygge.

Fordele sammenlignet med gas-terrassevarmere:

• Solamagic varmelamper er driftsmæssigt det absolut billigste terrasse-varmesystem på markedet.
  • Solamagic varmelamper er meget mindre og kan hænges op på en væg eller i parasollen, så de ikke fylder.
  • Solamagic varmelamper hverken soder eller lugter, og man skal ikke slæbe gasflasker frem og tilbage.
  • En Solamagic varmelampe er lydløs i modsætning til f.eks. gasbrænderne.

Vælg selv farven på lampen

“Vi leverer alle vore varmelamper i 3 standardfarver (antracit sort, titan grå og hvid) – dem kan du få omgående fra lager i Danmark – men, hvorfor ikke få leveret en lampe i din egen farve? Vi skal bare bruge en RAL-farve kode, så kan vi levere din varmelampe i en hvilken som helst farve, du måtte ønske!

Fjernstyr din udendørsløsning

Solamagic varmelamper kan leveres med indbygget lys og højtaler, og det seneste nye er de automatik løsninger, som gør det muligt, at vi både kan skrue op og ned for lys, musik og ikke mindst varmen – det hele naturligvis via fjernkontrol eller via smartphone eller computer.

En god investering

Der er faktisk en meget stor besparelse ved at benytte en Solamagic varmelampe, både i forhold til andre varmelamper, men i særdeleshed i forhold til, at benytte gas. En gasvarmer bruger omkring 23,50 kr./time, hvorimod en Solamagic 1400 ECO+ varmelampe bruger omkring 2,85 kr./time – og det bedste af det hele er, at Solamagic ECO+ varmelamper giver stabil varme på op til 12 m2 omkring lampen, næsten uanset vind og vejr.

Solamagic

Solamagic blev stiftet i 2006 i Thüringen i Tyskland. I 2011 indledtes et samarbejde med danske Zeetec Technology og 2012 lanceredes ECO+ varmelampen. Den seneste version af Solamagic ECO+ varmer er op til 50 % mere effektiv (varme) med et energiforbrug som er op til 18 % lavere”.

Læs mere om Solamagic varmeløsninger her!

Om Solamagic

Zeetec Technology Aps opkøbte rettighederne til Solamagics produkter, og indgik samtidigt et strategisk samarbejde med Solamagic GmbH (Tyskland) i sommeren 2011.

Zeetec Technology med hovedkontor i Hørsholm, har med administrerende direktør Peter van A. Bjerke ved roret, været igennem en fantastisk udvikling siden starten i 2001. Selskabsgruppen har i den tid vokset fra en lille lokal virksomhed til en mellemstor handels- og ingeniørforretning med aktiviteter i 10 forskellige lande primært i Europa.