Bravo Tours A/S

Fornyet optimisme i Bravo Tours

Pressemeddelelse   •   Aug 30, 2013 07:35 CEST

Sommeren var hård for charterrejsebranchen, fordi det gode vejr holdt mange danskere hjemme.

Men Bravo Tours går sensommeren og efteråret i møde med fornyet optimisme.

- Vi sælger igen mange rejser, og vi er i gang med at indhente noget af det tabte. Rejselysten er så stor, at vi indsætter ekstra fly til Kreta i oktober, og vi forlænger sæsonen på de græske øer Zakynthos og Santorini, Bodrum i Tyrkiet og på Mallorca. Desuden har vi skaffet ekstra pladser til vores nye oversøiske charterdestination, Cuba, siger Bravo Tours’ administrerende direktør, Peder Hornshøj.

De forlængede sæsonen på nogle af Middelhavsdestinationerne skyldes, at rejser til Egypten er aflyst.

Bravo Tours er blandt Danmarks tre største rejsebureauer med rejser til spændende og populære rejsemål over hele verden – altid med dansktalende rejseledere.

Bravo Tours tilbyder  Solferie, Safari, Rundrejser, Golfrejser, Kombinationsrejser og Grupperejser, der giver minder for livet.

Bravo Tours har hovedkontor i Herning og et salgskontor i København.

Bravo Tours er medlem af charterrejsearrangørernes brancheorganisation (RiD) og Rejsegarantifonden og følger altid Rejseankenævnets retningslinjer og afgørelser.