Eidos Books

Forretningsudvikling i verdensklasse

Pressemeddelelse   •   Jul 12, 2016 17:32 CEST

I et samarbejde mellem Scion DTU og Value Proposition Design Center udbydes Copenhagen Master Class Workshop 2017-I (CMCW17-I).

Det unikke workshop design for CMCW fokuserer på brugen af Value Proposition Canvas og værktøjerne til at designe, teste og udvikle, som er beskrevet i bogen Value Proposition Design. Se inspirationsvideo her: CMCW16

Workshoppen går i dybden med forretningsudvikling og design af nye produkter og serviceydelser. Metoden er en kombination af undervisning, træning, case arbejde med spændende Scion DTU opstartsvirksomheder, hvor du inviteres til at være med til at vurdere og diskutere deres værditilbud og forretningsmodel.

MASTER CLASS PROGRAM // NYT SKRÆDDERSYET VPD FORMAT!

Mandag 13. marts 2017, kl. 9 til 17, registrering og kaffe fra kl. 8.30
Tirsdag 14. marts 2017, kl. 9 til 17.

Hvem bør deltage:

Enhver der er på jagt efter verdensklasse hands-on værktøjer til at arbejde med udvikling af værditilbud og forretningsmodeller. Du kunne være forretningsudvikler, virksomhedsejer, strategiansvarlig, innovationschef, business angel, iværksætter, vækstrådgiver eller business coach.

Efter deltagelse på denne Master Class Workshop vil du:

• Kunne designe, teste og levere produkter og serviceydelser kunderne vil have
  • Forstå mønstrene for værdiskabelse
  • Kunne anvende Value Proposition Canvas
  • Have kendskab til arketyperne for forretningsmodeller og værditilbud
  • Undgå at spilde tid på idéer der ikke vil fungere og reducere risikoen for fejl
  • Kunne designe en ny forretningsmodel med brug af Business Model Design Kit
  • Have erfaring med brugen af Lean Startup principperne

Forskerparken Scion DTU og Value Proposition Design Center står bag Copenhagen Master Class Workshop 2017. Workshoppen foregår i Søhuset Konferencecenter i Hørsholm.