Tura Scandinavia AB

Forvandl din smartphone til et actionkamera-+

Pressemeddelelse   •   Jul 02, 2013 10:00 CEST

Med MAPTAQ QMOUNTZ’s smarte produkter kan du nu let ændre din smartphone til et actionkamera. Det beskyttende cover er vandtæt i henhold til IP- 68 standard, hvilket indebærer, at det er vandtæt ned til tre meter. Coveret er fugt- og stødsikkert og tåler nedslag på alle underlag fra en meters højde. Foruden det beskyttende cover medfølger monteringsbeslag til montage på brystet, fiskeøje objektiv med en billedvinkel på 180 grader samt pudseklud og beskyttelsesdæksel til objektivet. Din telefon er maksimalt beskyttet, så du kan ganske enkelt filme overalt uden at være bekymret for at beskadige telefonen. MAPTAG QMOUNTZ findes til iPhone 4/4S, iPhone 5 og Samsung Galaxy S3. Der findes desuden et QMOUNTZ Outdoor Set, en tilbehørspakke bestående af monteringsbeslag til styr, surfbræt, snowboard og hjelm. MAPTAQ QMOUNTZ distribueres i Norden af Tura Scandinavia AB og er nu på lager og klar til salg.

Art.nr: 101000 – MAPTAQ QMOUNTZ Actioncover Samsung Galaxy 3 – Vejl. pris: 699,- kr.
Art.nr: 101001 – MAPTAQ QMOUNTZ Actioncover Samsung iPhone 4/4S – Vejl. pris: 699,- kr.
Art.nr: 101002 – MAPTAQ QMOUNTZ Actioncover Samsung iPhone 5 – Vejl. pris: 699,- kr.
Art.nr: 101003 – MAPTAQ Outdoor Set QMOUNTZ – Vejl. pris: 229,- kr.

Ordre:
E-post: dk@turascandinavia.com
Shop: www.turascandinavia.com

ProduktinformationJuha TegelholtMobiltelefon: +46 733-51 52 78
E-post: juha.tegelholt@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker
og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.

Gear By Carl Douglas er Tura Scandinavia eget mærke. Gear By Carl Douglas skaber produkter, der kan kombineres med en moderne livsstil.