Topmægler

Franchise - nyt rådgivningskoncept til boligmarkedet.

Pressemeddelelse   •   Apr 19, 2013 15:30 CEST

Ledige distrikter i alle kommuner i Danmark - bliv en del af Topmægler.dk

Topmægler skal nu introduceres på det danske boligmarked. Din kommune er ledig som dit distrikt med stort potentiale.

Som franchisetager køber du/dit firma rettighederne til at benytte Topmæglers forretningskoncept i et distrikt og modtager aftalt andel af al omsætning i distriktet i henhold til kontraktens betingelser.

Opgaven er igangsætning af Topmæglers nye koncept med udgangspunkt i en færdigudviklet IT-startplatform (www.topmaegler.dk) med fokus på igangsætning af nyt markedsføringskoncept rettet mod boligsælgere, detailhandel og ejendomsmæglere. Opbygning af Topmæglers brand kræver tålmodig indsats over tid fra både franchisegiver og franchisetager.

Ansøgning med oplysninger om din baggrund, ønsket distrikt (kommune) og hvorfor du er den rette, sendes snarest og senest 17. maj 2013 til: ph@topmaegler.dk eller med post til PHC Marketing ApS, Helsingforsgade 25, 8200 Aarhus N. Att. Peter Hjortkjær Jørgensen. Yderligere oplysninger tlf. 30445254.

Franchiseaftale med alle vilkår tilsendes efter ønske.

Om Topmægler: Boligejere kan på Boligportalen Topmægler.dk få et overblik over ejendomsmæglerne i Danmark. På Boligportalen stilles et gratis bestillingssystem til boligvurdering til rådighed for alle boligejere. Ejendomsmæglere får adgang til Topmæglers kommunikationsplatform mod at betale abonnementsbeløb til Topmægler. Franchisegiver leverer manual og markedsføringsmateriale til Franchisetagers brug. Topmægler bliver ”Ejendomsmæglernes Trustpilot” plus en aktiv markedsføringsplatform for tilsluttede ejendomsmæglere.

Topmægler er en Tjeneste på Boligmarkedet i Danmark, der gør det nemt og hurtigt for boligejere at opnå information om ejendomsmæglere og gratis rekvirere tilbud via Tjenesten på vurdering af boliger i forbindelse med boligsalg.

Ejendomsmæglere, der tilslutter sig Tjenesten, præsenteres på Tjenesten og opnår adgang til gratis at modtage henvendelser fra boligejere. Topmægler giver Boligejere mulighed for at afgive en bedømmelse af en ejendomsmægler.

Gennem boligejeres bedømmelser giver Tjenesten større gennemsigtighed på boligmarkedet i Danmark.

Besøg topmægler.dk