Lekmer.dk

Fyldt op til UDSALG og verdensnyheden AppGear!

Pressemeddelelse   •   Jul 03, 2012 18:04 CEST

Nu er Lekmers store sommer-udsalg suppleret med massevis af legetøj, børneprodukter og børnetøj. Gå direkte til Lekmers store sommer-udsalg!

AppGear - Verdensnyhed på Lekmer.dk!
Lekmer har fornøjelsen at præsentere verdensnyheden AppGear – du lægger forskelligt legetøjstilbehør til din smartphone eller læseplade – download app’en uden omkostninger og begiv dig så ud på eventyr, som du aldrig har oplevet det før. AppGear er netop udvalgt til Årets Innovative Legetøj 2012 af Legetøjsbranchen. Vi lover stor fornøjelse!

Lige nu kan du også vinde AppGear-produkter. Deltag i konkurrencen på Facebook – vind verdensnyheder fra AppGear!

Viking Toys
Stærkt, lydløst, sikkert og blødt legetøj fra Viking Toys tilhører sommeren favoritter.

Alt til børnefesten
På vore børnefestsider har vi samlet partyhatte, balloner, servietter, paptallerkener, slikposer, serpentiner og alt det andet, som man har brug for, når der skal holdes fest. Gå til Lekmers børnefestsider.

Køb nu – betaler i efteråret!
Med vores nye Klarna-kampagne handler du nemt allerede i dag og betaler ikke før i slutningen af september! Du vælger betalingsalternativ ved kassen, når du handler. Jo da, det er ganske vist – shop i ro og mag!

Spørg vor kundeservice
Vi er til for dig! Lekmers kundeservice er bare et klik borte, når du har spørgsmål om vore produkter eller din ordre. Vi svarer på e-mails indenfor 24 timer.

Om Lekmer - legetøjsbutikken på nettet
Lekmer.dk er en førende legetøjsbutik på internettet med en ambition om at blive den førende aktør på det Nordiske marked for legetøj, børne- og babyartikler, spil og underholdning, børnemode og børnetøj på internettet. Lekmer.dk efterstræber god kundeservice, hurtige leveringer, trygge & populære produkter til gode priser. Lekmer blev grundlagt i januar 2006 og ejes i dag af CDON Group.

Om CDON Group - Nordens førende e-handelshus
Firmaet driver et flertal e-handelsselskaber, blandt andre CDON.com og Bookplus.fi, modebutikkerne Nelly.com og helse/træningsbutikkerne Gymgrossisten.com og Bodystore.com.

Vores e-handelspladser

CDON.COM