Romantiske-Gaver.dk

Gave til kæresten - Valentinsdag

Pressemeddelelse   •   Feb 05, 2013 12:25 CET

Køb gave til kæresten hele året

Valentinsdag er alt for kommerciel for os danskere. Men kan danske mænd finde ud af at forkæle kærester og koner de andre 364 dage, uden det skal være i forbindelse med en opfundet """"helligdag?

Sagtens, siger Helle Nordbjerg fra Romantiske-Gaver.dk.

Internetbutikken Romantiske-Gaver.dk har solgt over 8000 gaver til kærester alle andre dage i året. Romantik handler om at give en anerkendelse, en overraskelse når din kære mindst forventer det, siger Helle.

Kvinder synes gaver er romantiske, og mænd synes at kvinder er romantiske, så i sidste ende er det situationen og opmærksomheden der glæder, og den er større når man mindst aner det og ikke forventer noget.

Mine kunder køber personlige gaver og gaven er gerne ledsaget af en meget flot kærlighedserklæring i form af et brev eller et kort. Der findes rigtig mange romantiske mænd der skriver digte, noget sødt - eller noget romantisk der er fyldt med følelser i. Det gør stort indtryk og det er dejligt, siger Helle Nordbjerg i Romantiske-gaver.dk.

Om Romantiske-Gaver.dk

Idéen til Romantiske-Gaver.dk fik vi sommeren 2007. Jeg syntes det var svært at finde romantiske gaver. Jeg savnede et sted hvor jeg kunne gå hen hvor alt var samlet et sted. Så rullede idéen. Jeg gik i gang med at undersøge Internettet og syntes ikke rigtig der var et decideret sted hvor romantiske gaver var samlet et sted, siger Helle Nordbjerg. Min webshop er et ydmygt forsøg på at gøre det nemmere og hurtigere at handle gave til kæresten.

Romantiske-Gaver.dk er en lille onlinebutik der har et godt greb på kunderne hvis vi skal tro Trustpilot, der måler webshops troværdighed og omdømme blandt kunderne. Trustpilot hjælper mig med at bevise over for mine kunder, at jeg stiller deres behov i første række - at kundeservice ligger i mit dna, siger Helle. 478 kundeanmeldelser beviser at Helle Norbjerg snakker sandt.

Virksomhedens juridiske navn: Helle Nordbjerg v/Romantiske-Gaver.dk

Adresse: Spangåvej 24 - 2630 Taastrup - Danmark