Tura Scandinavia AB

Gear By Carl Douglas lancerer Bluetooth tastatur til iPad

Pressemeddelelse   •   Feb 13, 2013 10:00 CET

Gear By Carl Douglas lancerer uWright, et smart og praktisk Bluetooth tastatur til iPad generation 2, 3 og 4. På grund af lav vægt og slimline aluminiumkabinet er det et perfekt transportabelt tastatur. Du kan placere din iPad i både stående og liggende position, så det fungerer i alle sammenhæng og på alle anvendelsesområder. Smart on/off funktion gør at din iPad automatisk går i standby når du lukker tastaturet og iPad sammen . Når du åbner tastaturet vågner din iPad omgående. Tastaturet anvender magneten i en iPad hvilket indebærer, at du er sikker på, at din iPad bliver siddende hvor den skal, når du folder tastaturet og iPad sammen. Derved er skærmen beskyttet mod ridser og stød under transport. Tastaturet er designet til hele det nordiske marked. Du kan let skifte mellem de nordiske sprog. uWright har funktionsknapper som giver dig hurtig adgang til styring af musik, volumen, hjem, søgning, slideshows m.m.  Gear By Carl Douglas skaber produkter som kan kombineres med en moderne livsstil og distribueres af Tura Scandinavia AB.

Specifikationer:
- Trådløst Bluetooth 3.0 tastatur
- Ekstra slim aluminiumchassis for ekstra beskyttelse
- Perfekt pasform til din iPad® 2/3/4
- Integreret stand for bekvem arbejdsstilling i stående og liggende position
- Indbygget opladeligt litium batteri, rækker cirka 100 timer per ladning
- Micro USB port for enkel ladning af batteriet
- Funktionsknapper for musikstyring, volumen, hjem, søgning, slideshow m.m.
- Letvægt, støjsvage taster, vand – og støvtæt
- Energisparende tastatur med dvaletilstand
- Fungerer også med iPhone®
- Indeholder uWright tastatur, USB kabel og manual

Artikelnummer: 659001 – Gear By Carl Douglas uWright Keyboard

For mere information – kontakt Peter Olsson, Tura Scandinavia AB
Mobiltelefon: +46 733-51 52 80 ▪ E-post: peter.olsson@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. I alt arbejder 135 personer i Tura Scandinavia AB som omsætter for lige under en milliard svenske kroner. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.