Tura Scandinavia AB

Gear By Carl Douglas RAZZ Wireless Music Receiver

Pressemeddelelse   •   Maj 02, 2013 10:00 CEST

Har du en musikdock med 30-pin kontakt så lancerer Gear By Carl Douglas nu – RAZZ - til trådløs overførsel af musik. Det er en smart lille Bluetooth modtager som du sætter i docken i stedet for telefonen. Så kan du streame musik trådløst til docken uanset hvilken smartphone du har, bare den har Bluetooth. RAZZ tilsluttes direkte i dockingstationens 30 pin kontakt. Aktiver Bluetooth funktionen på den enhed du vil par koble. Når koblingen er klaret, kan du spille musik trådløst til både din og andres store fornøjelse. Rækkevidden er 10 meter. Gear By Carl Douglas skaber produkter som passer til en moderne livsstil og distribueres af Tura Scandinavia AB.

Gear By Carl Douglas - Make Phones Look Good!

Art.nr: 659004 – Gear By Carl Douglas RAZZ, Wireless Music Receiver

For mere information – kontakt Tura Scandinavia
Telefon 48 18 78 81▪ E-post: dk@turascandinavia.com

eller  Brandmanager Lucas Seglert, Tura Scandinavia AB
Mobiltelefon: +46 733-51 52 99 ▪ E-post: lucas.seglert@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker
og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.

Gear By Carl Douglas er Tura Scandinavia eget mærke. Gear By Carl Douglas skaber produkter, der kan kombineres med en moderne livsstil.