DinHørelse

​Gratis høreapparat i 30 dage bygger broer

Pressemeddelelse   •   Feb 01, 2016 05:05 CET

For mange danskere er et høreapparat en stor investering ikke i penge, men også i erkendelsen af, at den er gal med hørelsen i større eller mindre grad.

For at komme dette i møde tilbyder flere aktører i branchen i dag, at du har mulighed for gratis at prøve et høreapparat i en periode for at vænne dig til det og se, om du får en bedre hverdag med det – eller om det endnu er for tidligt.

En af aktørerne er Din Hørelse, der har succes med ordningen, der er til i et samarbejde med hørecentre over hele landet.

Udover hørecentrene har du som mulig kunde også mulighed for at bestille en gratis høretest hjem for at teste hørelsen og derved finde ud af hvilken af 2 mulige høresæt, der kan bruges i dit tilfælde – bag-øret-høreapparater eller i-øret-høreapparater.

I-øret-høreapparater kan ikke forstærke lyden i lige så stærk grad som bag-øret-høreapparater. Sidstnævnte er derfor de mest populære verden over. Men i-øret-høreapparater er et udmærket høreapparat i en overgang mens hørelsen endnu ikke er tilpas nedsat til at et bag-øret-høreapparat er en nødvendighed.

De 30 dage du har mulighed for gratis at prøve høreapparatet i lader de mere skeptiske kunder prøve og se de forbedringer hverdagen opnår, når det er muligt og høre som var man ung igen. Det er derfor en ordning, Din Hørelse planlægger at fortsætte med i lang tid fremover.

DinHørelse er en del af William Demant. Vi gør det nemt for danskerne at finde det rette høreapparat.