Move Marketing Co., Ltd.

Gratis SEO – i anledningen af julen

Pressemeddelelse   •   Dec 07, 2011 11:10 CET

Som en julegave fra dem til de danske hjemmesideejere, tilbyder de op til jul en hel måneds SEO-arbejdede. Uden nogen beregning. Firmaets direktør Kristian Ole Rørbye ønsker at få danskernes øjne op for, hvad professionelt SEO kan gøre for en hjemmeside. Som han siger, ”en god hjemmeside, er en hjemmeside, der bliver fundet. Og det er det, vi kan, flytte hjemmesider til toppen af Google”.

Firmaet har valgt at holde til i Thailand –for at kunne skære ned på udgifterne og dermed yde deres service, til priser, som man ikke kan finde herhjemme. ”Lokaliteten betyder ikke så meget,” fortæller direktøren ”vores egentlige kontor er jo på nettet. Så vi ser det som en stor fordel, at vi kan nyde godt af varmen og solen , og bringe den energi med ind i vores SEO-arbejde”.

Holdet består af et team af danskere, der alle har set udfordringen i at bosætte sig i en helt anden verden –og samtidig kunne lave det, som de holder mest af. SEO på de danske hjemmesider. De har samlet et team af mennesker, der varetager alle funktioner indenfor SEO; Søgeordsanalyse, konkurrentanalyse, linkbuilding, optimering af indhold på siden samt tilførng af nye tekster, hvor der er brug for det.

”SEO er for alle virksomheder” som Kristian Ole udtaler ”og det vil vi gerne vise danske virksomhedsejere. For at komme ud til flest muligt, vælger vi nu at give en hel måneds service ganske gratis. Og så synes vi at det ville være en fin julegave fra os hernede til jer derhjemme”

Firmaet modtager tilmeldinger i hele december måned og indleder alle samarbejder med en personlig samtale med direktøren, hvor det klarlægges, hvilke områder, der skal arbejdes på.

Move Marketing Co., Ltd.
9/9 1 Soi Plub Pueng Huay Keaw Road