PHC ApS tilbyder sponsorater

Grib et nyt sponsorat inden for flugtskydning i Danmark nu for kr. 13.000

Pressemeddelelse  •  2010-09-02 12:43 CEST

Flugtskydning - sponsor søges september 2010

PHC ApS søger sponsor til flugtskydning. Få stor værdi af dit sponsorat til yngre flugtskytte på sigt gennem eksponering ved alle de store stævner i Danmark. Kontakt Peter Hjortkjær Jørgensen på mobil 30202932 for aftale om kontakt til den 21 årige flugtskytte eller mail@phcommercial.dk

Læs her den pågældende flugtskyttes egen præsentation:

Jeg vil kunne tilbyde min kommende sponsor en dominerende plads på min skyde vest, som jeg vil bære på alle de store stævner i Danmark, som jeg selvfølgelig vil deltage i. Til disse stævner kan der være op til omkring 1000 skytter og der er så selvfølgelig også tilskuere til. Flugtskydning er ligesom blandt andet golf sporten, en sport hvor flere erhvervs folk mødes og deltager. Derved bliver der rig mulighed for at promovere jeres navn blandt mulige kunder.

Udover det træner jeg flere gange om ugen på flere forskellige baner i hele Danmark, hvor der også altid er et stort fremmøde. Jagtskydning er noget der kommer mere og mere fokus på, for hvert år der går og man ser et stigende antal skytter, så derved bliver populariteten større og større.

Som firma sport er det ganske populært og der kan jeg som flugtskytte sørge for at jeres firma får en god oplevelse på skyde banen, hvor jeg nok skal stå for leje af banen, gå med jeres medarbejder rundt og give dem en forklaring i sporten, så de kan prøve det på egen krop. Dette vil helt sikkert være en oplevelse de aldrig glemmer.

Da mit fremtids mål er snarligt at blive den absolut bedste i Danmark, får jeg brug for noget hjælp til dette, og til gengæld vil jeg gøre alt for at gengælde jeres støtte med: Reklame, diverse merchandise, firma udflugter og så videre. Mit mål er stort men realistisk, da jeg som junior har vundet det der er værd at vinde der, så ingen tvivl om talentet har jeg! Med mine 21 år er jeg klart på vej til en stor karriere inden for flugtskydning.

Støt talentudvikling inden for din foretrukne sportsgren med et nyt sponsorat
Kontakt PHC og opnå sponsorværdi hos dine målgrupper.
www.phcommercial.dk/sponsorat

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom