Columdae

Den internationale handelsfremmevirksomhed Columdae indtager Danmark

Pressemeddelelse   •   Feb 18, 2013 20:51 CET

Den internationale handelsfremmevirksomhed Columdae melder ud, at de nu aktivt vil fokusere på det danske marked. Columdae har i flere år bistået virksomheder fra hele Europa i deres globale handel og har nu besluttet at vende blikket mod Danmark. Den ansvarlige for det danske og det italienske marked, Claudio Pellegatta forklarer:” Vi har i længere tid hjulpet udenlandske virksomheder med at komme ind på det danske marked, og efter en del forespørgsler har vi nu besluttet at satse aktivt på at hjælpe danske virksomheder med at tage de første afgørende skridt mod de udenlandske markeder.” Columdaes kernekompetence er at udvide virksomheders forretningsaktiviteter i udlandet ved hjælp af en række professionelle services inden for handelsfremme. Columdaes services omfatter bl.a. kunde- og partnersøgning, trade missions, markedsrapporter og informationssøgning og messeservices. ”Vores services er fleksible og omkostningseffektive og har den fordel, at de kan tilpasses den enkelte virksomheds behov og ressourcer. Vi erfarer ofte, at SMV’erne tøver med at jagte nye eksportmarkeder, fordi de ikke kan overskue at tage det første skridt på grund af manglende kontakter, ressourcer og overblik over det nye marked. Men det er netop her, vi kan være en support for virksomhederne.”, fortsætter Claudio Pellegatta. ”Formålet er at hjælpe virksomheder med at nå deres internationale ambitioner og potentiale, uanset om de netop er begyndt at sælge til udlandet, eller om de er en veletableret eksportvirksomhed.”, forklarer han. Takket være et internationalt netværk kan Columdae bistå virksomheder med at tage det næste skridt mod en lang række lande i Europa, herunder Italien, Frankrig, Sverige, Finland, Polen samt i Asien, herunder Japan, Sydkorea og Kina.

Læs mere om Columdae på www.columdae.com.