HARMAN Lifestyle

Harman Kardon® Onyx™ vinder prestigefyldt EISA-pris

Pressemeddelelse   •   Aug 29, 2013 11:48 CEST

Harman Kardons trådløse højttaler Onyx er udnævnt til Europas bedste mobile lydsystem 2013-2014

HARMAN International Industries, Incorporated er stolt af at kunne fortælle, at Harman Kardon Onyx er blevet hædret med en EISA-pris.

Harman Kardon Onyx fås fra oktober 2013 og leverer en fantastisk lydteknologi i et sofistikeret og skulpturelt design, der er udført med en elegant finish og luksuriøse detaljer som f.eks. ægte læder og et bærehåndtag i rustfrit stål.

EISA-juryen udtaler: “Harman Kardon Onyx er en bærbar højttaler, der kan starte en fest og skabe hyggelig stemning, uanset hvor man er. Man kan afspille sin yndlingsmusik trådløst fra en smartphone, tablet eller PC via DLNA, AirPlay eller Bluetooth. Onyx har ingen fysiske knapper, men et touch-panel på oversiden og styres med en app (iOS og Android). Højttaleren har fire drivere, to pr. kanal, plus to passive baselementer monteret på hver side. Designet er udført i førsteklasses materialer, som f.eks. ægte læder på bagsiden og børstet stål på håndtaget/ståfoden, der understreger det luksuriøse indtryk. Med en garanteret batteritid på mellem 5 og 8 timer gør Harman Kardon Onyx det muligt at dele sin musik med andre, når og hvor man har lyst.”

Harman Kardon Onyx er en del af sortimentet “Objects of Desire” fra Harman Kardon og vil blive præsenteret eksklusivt, for første gang, på IFA-messen i Berlin i september. Onyx vil kunne fås i butikkerne fra oktober 2013.

Harman Kardon Onyx

EISA: Best Product Award

For yderligere information, kontakt:
Bite

Harman@bitepr.se

Om EISA
EISA står for European Imaging and Sound Association og har uddelt priser i mere end 30 år. EISA er en sammenslutning af de 50 største og mest toneangivende elektronikmagasiner og tidsskrifter i Europa med speciale inden for lyd, hjemmebiosystemer, bil-elektronik, mobil elektronik, foto samt video fra 20 europæiske lande.

Om HARMAN
HARMAN (www.harman.com) fremstiller og markedsfører en bred vifte af audio og infotainment-produkter til bilindustrien, forbrugere og professionelle aktører - ved hjælp af 15 stærke brands, herunder AKG, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon og Mark Levinson. Virksomheden er velrenommeret hos entusiaster i alle generationer og leverer udstyr til mange førende professionelle musikere og spillesteder. Over 25 millioner biler er udstyret med Harman's audio- og infotainment-systemer. HARMAN har ca. 13.000 ansatte på verdensplan og havde en salg på 4,3 milliarder dollars for året der sluttede 31. mars 2012.Selskabets aktier handles på New York Stock Exchange under symbolet NYSE: HAR.

© 2012 HARMAN International Industries, Incorporated. All rights reserved. Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon and Mark Levinson are trademarks of HARMAN International Industries, Incorporated, registered in the United States and/or other countries. AKG is a trademark of AKG Acoustics GmbH, registered in the United States and/or other countries. Features, specifications and appearance are subject to change without notice.