Falk Lauritsen Rejser

Heftig trafik mellem Billund og Las Palmas

Pressemeddelelse   •   Okt 12, 2012 12:32 CEST

Ekstra pladser fra nytår til påske skal imødekomme en enorm efterspørgsel på ruten mellem Billund og Gran Canaria, oplyser Falk Lauritsen Rejser.

Lækre strande, fascinerende sanddyner, golde, måneagtige landskaber og frodige plantager, hvor der dyrkes dadler, figner og tomater.

Der er en lang række gode grunde til at tage til Gran Canaria – også muligheden for at skifte den kolde og blæsende danske vinter ud med sol og tocifrede temperaturer.

Hvert år stikker tusindvis af danskere af sted til det kanariske øhav, og i år er efterspørgslen så stor, at Falk Lauritsen Rejser har valgt at få ekstra flypladser hver lørdag fra 5. januar til og med påsken, fortæller direktør Søren Falk Lauritsen.

Flere skal kunne rejse så bekvemt som muligt
”Det er vigtigt for os at give så mange danskere som muligt chancen for at rejse derhen, hvor de har lyst på en så bekvem måde som muligt - og uanset, hvor i landet de bor, siger Søren Falk Lauritsen i en kommentar.

”Af samme grund er vi overordentligt glade for, at vi nu kan imødekomme den voldsomme interesse for den Kanariske Solskinsø og give endnu flere danskere mulighed for at komme af sted her til vinter”, fortsætter Søren Falk Lauritsen.

Danmarks bedste rejseselskab igen
Direktøren for det midtjyske rejseselskab har i øvrigt flere grunde til at være en tilfreds mand i disse dage. Falk Lauritsen Rejser er nemlig netop blevet kåret som Danmarks bedste charterrejsebureau for andet år i træk.

”Vi er naturligvis enormt glade for den tillid, som både gæster og rejsebranchen har til os. Men er også meget ydmyge over for prisen, som vi er os bevidste om forpligter”, forklarer Søren Falk Lauritsen.

Landets bedste rejsearrangør kåres hvert år ved Danish Travel Awards og vinderen findes via et stort Danmarkspanel bestående af analyseinstituttet You Govs 1.400 medlemmer samt via flere hundrede medarbejdere i den danske rejsebranche.

For yderligere informationer kontakt Søren Falk Lauritsen på 2128 5433

Falk Lauritsen Rejser har rødder tilbage til 1967, hvor familien Falk Lauritsen for første gang sendte feriegæster til den spanske ferieø Mallorca. I 2011 og 2012 er Falk Lauritsen blevet kåret til Danmarks bedste charterbureau. I 2012 forventer selskabet at sende ca. 90.000 danskere syd på til sol- og badeferie.