Hitachi Data Systems Danmark

Hitachi Data Systems og SAP udvider samarbejdet med global aftale

Pressemeddelelse   •   Jan 27, 2014 16:51 CET

Hitachi Data Systems (HDS) og SAP offentliggør i dag et strategisk samarbejde og underskriver en global original equipment manufacturer-aftale (global OEM).

Aftalen sikrer, at HDS og SAP’s kunder fremover vil kunne drage fordel af integrationen mellem HDS’ løsninger og services med SAP HANA®.

Formålet med det nye globale samarbejde er at give kunderne en mere sammenhængende datacenterløsning med fokus på SAP HANA, storage virtualisering, cloud computing, enterprise resource planning (ERP) og information life-cycle management (ILM). Kunderne kan forvente maksimal værdi fra SAP og HDS’ løsninger herunder lavere driftsomkostninger og kapitaludgifter, høj tilgængelighed og disaster tolerance i enterprise-klassen.

"Vi er meget begejstret for aftalen med SAP, men det er vores fælles kunder, der har mest at vinde ved den. Vi er nu i stand til at tilbyde en tæt integreret datacenterløsning i enterprise-klassen, der giver fem gange bedre ydeevne for SAP HANA end andre tilbud. Det tættere samarbejde med SAP betyder også bedre driftsomkostninger og kapitaludgifter for kunderne. Aftalen sætter scenen for vores fremtidige samarbejde om nye, innovative løsninger," siger Merete Søby, administrerende direktør, Hitachi Data Systems, Danmark.

Læs mere i vedhæftede engelske pressemeddelelse.

For yderligere information kontaktAdministrerende direktør Merete Søby, Hitachi Data Systems Danmark
Telefon:  40 70 25 90
E-mail:  merete.soby@hds.com

Udsendt af
Kommunikationskonsulent Maj Westh Johansen, Morsing
Telefon:  42 37 44 64
E-mail:  maj@morsingpr.dk

Hitachi Data Systems tilbyder best-in-class informationsteknologi, serviceydelser og løsninger, der giver dig overbevisende investeringsafkast (ROI), enestående afkast på aktiver (ROA) og direkte påviselig afsmitning på erhvervslivet.