Unibet Danmark

Hjertet siger Liverpool, men…

Pressemeddelelse   •   Apr 16, 2009 21:08 CEST

Daniel Aggers fodbold-fremtid ser stadig uvis ud og selvom hjertet stadig banker mest for Liverpool, vil rygterne om et skifte til Italien eller Spanien ikke dø.

Agger startede inde i seneste ligakamp og scorede tillige et drømmemål, og Rafa Benitez er utrolig glad for sin danske forsvarer. ”Derfor bliver Liverpool den naturlige favorit. Men fortsætter slovakiske Skrtel ved med at holde Agger på bænken, tror vi heller ikke at han bliver i klubben, og så er Milan et rigtigt godt bud, for deres interesse for Agger har været glødende i snart et år nu,” siger pressechef Per Marxen.

En farlig outsider i løbet om Aggers underskrift kan være Bayern München, der i den seneste tid har været meldt interesserede i flere danske spillere, såsom Michael Jakobsen, Thomas Sørensen og Lars Jacobsen. Bayern skal bruge forstærkninger i forsvaret og kender udmærket Aggers kvaliteter.

Se flere odds på mulige Daniel Agger-klubber på www.unibet.com

Om Unibet

Unibet blev grundlagt i 1997, og er noteret på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm. I dag er Unibet en af de største privatejede spillevirksomheder i Europa, og www.unibet.com findes på 20 sprog. Unibet har flere end 3.1 millioner kunder i mere end 100 lande. Unibet er medlem af EGBA, European Gaming & Betting Association og certificeret af G4, Global Gaming Guidance Group.

Yderligere information om Unibet Group plc findes på www.unibetgroupplc.com