Tura Scandinavia AB

Hovedtelefoner – til kvinder af kvinder

Pressemeddelelse   •   Jun 19, 2013 10:30 CEST

Koss lancerer med FitSeries, en serie hovedtelefoner til aktive kvinder. Hovedtelefoner fremstillet specifikt til kvinder er længe blevet overset inden for elektronikindustrien. Men nu har Koss kvindelige designere med hjælp fra den amerikansk svømmer Dara Torres, der har elleve olympiske medaljer på meritlisten, vundet ved deltagelse i fem olympiske lege, og som nu er aktiv fitness entusiast, gjort noget ved det. ”De fleste hovedtelefoner på markedet lever ikke op til en aktiv kvindes behov. Da jeg hørte, at Koss ville have min hjælp til at udforme FitSeries, greb jeg straks chancen” siger Torres. Koss FitSeries leveres i to modeller. Koss FitClips benytter sig af et nyt in-ear design hvor elementet hviler bekvemt i øret og er perfekt forseglet for optimal lydoplevelse. En blød fleksibel øreklips hviler bekvemt rundt om øret og FitClips har perfekt pasform. Brugeren kan vælge mellem tre forskellige ørepuder. Modellen, der findes i fem klare farver, har en svedresistent belægning, der gøre dem ideelle til aktivt brug. Koss FitBuds er de mindste in-ear elementer Koss nogensinde har lavet. Knopperne er bare 6 millimeter i diameter hvilket gør dem 33% mindre end den gennemsnitlige Koss in-ear hovedtelefon. Elementet er omgivet af en blød gummieret kappe tilpasset et kvindeligt øre. FitBuds leveres også i fem farver og har samme svedresistente belægning som FitClips, og leveres med ekstra ørepuder.

"Vi er virkelig glade for at lancere FitSeries, der er den første hovedtelefonserie nogensinde, der er konstrueret til kvinder af kvinder. "Vore designeres vision har sammen med Dara’s unikke perspektiv skabt det perfekte par. Disse hovedtelefoner passer godt, lyder godt og ser god ud” siger Michael J. Koss, MD og koncernchef.

Koss distribueres i Norden af Tura Scandinavia AB og produkterne kan bestilles nu.

Art.nr: 280147 – KOSS FitClip Mint KSC32M
Art.nr: 280148 – KOSS FitClip Purple KSC32P
Art.nr: 280149 – KOSS FitClip Blue KSC32B
Art.nr: 280150 – KOSS FitClip Lime KSC32L
Art.nr: 280151 – KOSS FitClip Purple KSC32P

Art.nr: 280152 – KOSS FitBuds Mint KEB32M
Art.nr: 280153 – KOSS FitBuds Purple KEB32P
Art.nr: 280154 – KOSS FitBuds Blue KEB32B
Art.nr: 280155 – KOSS FitBuds Lime KEB32L
Art.nr: 280156 – KOSS FitBuds Coral KEB32C

For mere information - kontakt Tura Scandinavia Telefon: 48 18 78 81 ▪
E-post: dk@turascandinavia.com eller
Koss Brand Manager Jo Petter Kjeldset. Mobiltelefon: +47 90 04 06 60 ▪
E-post: jpk@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker
og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.

Gear By Carl Douglas er Tura Scandinavia eget mærke. Gear By Carl Douglas skaber produkter, der kan kombineres med en moderne livsstil.