HTC

HTC annoncerer design-darlingen, HTC One mini 2

Pressemeddelelse   •   Maj 15, 2014 09:00 CEST

Kombinationen af smukt aluminiumsdesign, HTC Sense 6, 13 megapixels kamera med 5 megapixels på fronten samt HTC BoomSound giver dig den bedste smartphone-oplevelse på markedet.

HTC, en global leder inden for innovation og design, løftede i dag sløret for HTC One mini 2, som er det seneste medlem af den prisvindende HTC One-familie. Med en fantastisk 4,5" HD-skærm, HTC Sense™ 6 med HTC BlinkFeed™ og et imponerende 5 MP frontkamera, bringer HTC One mini 2 det ikoniske aluminiumsdesign og best-in-class oplevelsen af HTC One (M8) ud til dem, der søger en mere kompakt model.

"Det sidste nye medlem af den prisvindende HTC One-familie indeholder en lang række af de funktioner, der har indbragt serien verdensomspændende anerkendelse – blot i en mere kompakt størrelse, men bestemt ligeså elegant," udtaler Peter Frølund, Managing Director for HTC Nordic. "Dens størrelse og runde kanter passer perfekt i en hånd, lomme eller taske, så den føles ligeså godt, som den ser ud. Det er det perfekte valg for dem, der elsker HTC One (M8)’s ikoniske design, men dog ønsker noget mere kompakt. "

Markedets smukkeste design
Den slanke HTC One mini 2 er skabt med udgangspunkt i samme banebrydende aluminiumsdesign som den oprindelige HTC One, der indbragte HTC den prestigefyldte iF Gold Product Design pris i 2014. De afrundede kanter og den børstede finish i aluminium, gør HTC One mini 2 til det oplagte valg til alle, som vil have en smartphone, der både føles og ser utrolig godt ud. Den nye design-darling fås i Gunmetal Grey og Amber Gold.

Kvalitetskamera med perfekt selfie-funktion
Med frontkameraet på 5MP er selfies af høj kvalitet garanteret, og selvudløseren giver dig rigeligt tid til at forberede dig inden billedet tages. For at give dine fotos et endnu mere professionelt look, tilbyder HTC One mini 2 en lang række redigeringsmuligheder, der fx kan udjævne huden, fjerne røde øjne og justere konturerne af ansigtet. Derudover findes der en lang række filtre og effekter, som kan tilføre dine fotos den stemning, du ønsker.

HTC BoomSound™ – en kompakt smartphone med suveræn lyd
HTC One mini 2 leverer høj kvalitetslyd gennem de to fronthøjttalere i stereo, der er blevet synonym med den prisvindende One-serie. På trods af dens kompakte størrelse, kan HTC One mini 2 med sin BoomSound-teknologi byde på stærke, skarpe og klare lyde, der aldrig har været bedre på en smartphone i den klasse.

HTC BlinkFeed™ – De vigtigste nyheder lige ved hånden
HTC BlinkFeed™ gør det indhold, som er vigtigt for dig, lettere tilgængeligt end nogensinde før ved at forvandle din startskærm til en live stream af nyheder og sociale opdateringer. Dine foretrukne nyhedsfeeds kombineret med opdateringer fra sociale medier, giver dig alle de nyeste updates direkte på din startskærm.

Skab og genoplev dine bedste oplevelser
Med Zoe Highlight kan du skabe unikke collage-videoer af dine mest mindeværdige oplevelser og dele dem med dine venner og familie via HTC Zoe appen* og andre sociale medier. Remix-funktionen giver dine venner adgang til at tilføje deres egne fotos, videoer og musik, så i sammen kan skabe nye Zoe Highlights, der er mere alsidige og som giver jer mulighed for at gense jeres oplevelser fra flere perspektiver.

Lokal tilgængelighed
HTC One mini 2 vil være tilgængelig hos en lang række danske operatører og retailere inden udgangen af juni.

*Tilgængelig i sommeren 2014. *Der må ikke reproduceres, distribueres eller på anden måde benyttes ophavsretligt beskyttet materiale i forbindelse med funktionen Zoe Highlights medmindre man har sikret ejerens tilladelse først. Alt indhold postet via Zoe appen er offentligt, og dets anvendelse kan ikke begrænses.

Om HTC
HTC Corp. (HTC) blev grundlagt i 1997 og har siden udviklet mange prisvindende mobile enheder og innovative teknologier. Alt, hvad vi foretager os, tager udgangspunkt i rigtige mennesker, og HTC skubber gerne til de designmæssige og teknologiske grænser for at kunne give vores kunder i hele verden innovative og personlige oplevelser. HTC produkter omfatter smartphones med HTC Sense™, der er en flerlags grafisk brugergrænseflade, der giver en unik og meget intuitiv brugeroplevelse. HTC er noteret på Taiwan Stock Exchange (TWSE: 2498). Yderligere oplysninger findes på www.htc.com