Flower Factory Danmark

Igen i år danser flere rundt om et kunstig juletræ

Pressemeddelelse   •   Dec 15, 2015 09:49 CET

Det er nemt, hurtig og flot. Der er rigtig mange fordele ved et kunstigt juletræ, og derfor hopper mange folk på vognen hvert år. Mange har ikke mulighed for at komme af med træet igen, efter de har anskaffet sig et juletræ. Specielt dem, der bor i lejligheder på de øverste etager. Det kan være en bøvlet fornøjelse at køre på genbrugen med et fældende juletræ. Det sviner, og nålene sætter sig alle vegne. Ulemperne ved at have ægte juletræer indendørs kan være mange. F. eks. kan det drille allergier, det sidder aldrig helt perfekt, nålene drysser på gulvet m.m. Men trenden med et kunstigt juletræ er i stigende grad ved at gøre indtog i de danske hjem, erfarer de hos FlowerFactory dk, som har nogle smukke træer at byde på.

Det er en kombination af mange ting, der gør, at virksomheder og private er begyndt at vælge et kunstig juletræ, og de vælger ikke de billige. Det er blandt andet tiden og kvaliteten, der gør det attraktivt, siger Thomas Andersen, som har træer med både duft og lys.

Ideen bag Flowerfactory er at kunne tilbyde virksomheder såvel som private de smukkeste og mest naturtro blomster og planter i verden – i den allerbedste kvalitet.