Tape_7 Productions

Instruktør-talent Mads Erichsen indtager officielt filmbranchen

Pressemeddelelse   •   Nov 26, 2010 10:17 CET

Med hans debut kortfilm ”1600” åbnes der nu op for en lang og givende karriere indenfor film for Mads Erichsen fra Grindsted.

I morgen åbner dørene op til premiere-forestillingen i Vamdrup Kino, som naturligvis lader gæsterne betræde den røde løber og smage på den søde champagne. Først derefter indtager de biografens sæder til en stund med suspense, intelligente vinkler og en fortælling, der umiddelbart virker harmløs.

”Film skal ind under huden og få hjertet til at implodere” fortæller Mona Petersen Skriver fra det lille filmselskab. ”Der skal ikke herske nogen tvivl om, at det er horror/thriller, vi arbejder med – og elsker. Vi udvikler os konstant og bygger op til kommende produktioner”. Med sin nu færdige kortfilm og sit finpudsede håndværk står Mads nu overfor sit næste projekt – en udfordrene novellefilm, der er inspireret af faktiske hændelser på de danske rastepladser.

Filmselskabet har allerede næste premiere på plakaten den 5. februar. Det er en skarp landevejsrøver-kortfilm i ægte grindhouse-stil af filmselskabets indehaver og instruktør Kenneth Lykkehus Truelsen.

Tape_7 Productions was founded on Dec 31, 2009 by Kenneth Lykkehus Truelsen, a graduate from The European Film Collge (2002). Tape_7 Productions is lead by three people with three things on their minds - Filmproductions, Talent Development & Promotion. They are supported by dedicated crew members and have obligated themselves to work with the principles of Corporate Responsibility. Tape_7 Productions spezialises in horror - and is also the creator of "Talents of Horror".