Aspire Brands AS

Isac Elliot + Formula 10.0.6 = SANDT!

Pressemeddelelse   •   Aug 14, 2015 12:00 CEST

Popartisten Isac Elliot og hudplejemærket Formula 10.0.6 indgår et spændende samarbejde fra og med den 1. september. Vores fælles fans har ført os sammen, og i det kommende år vil vi sørge for at give dem masser af sjove happenings!

Formula 10.0.6 er en trendy hudplejeserie til ung problemhud, og produkterne indeholder naturlige og friske ingredienser. Det første produkt blev lanceret i USA allerede i 1933, og blev kun solgt på apoteker. Siden da er mærket vokset til at blive en serie, som tilbyder både problemløsende og forebyggende produkter. Formula 10.0.6 er vokset og blevet en global succes på tre kontinenter. I Norge sælges serien i VITA.

Et af Finlands største og fremadstormende musiktalenter, popartisten Isac Elliot, har allerede udgivet to albums (Wake Up World, 2013, og Follow Me, 2014). Isac er den eneste finske artist, som har vundet MTV's “Best Act” to gange i træk, han har været på Billboard Magazine-listerne to gange (Emerging Artist #1, Next Big Sound #11), han har indspillet dokumentaren “Dream Big: The Movie” og været på forsiden af Anders And både i Norge og Finland.

Isacs rækkevidde på de sociale medier er også enestående. Han har over 35 millioner streams på Spotify, over 22 millioner visninger på YouTube, 313.000 følgere på Instagram, 134.000 fans på Facebook og 74.000 følgere på Twitter.

Isac Elliot udgiver sin nye single “Lipstick”, med gæsteoptræden af den amerikanske rapper Tygo den 14. august, og har store planer!

Vi glæder os til samarbejdet med Isac Elliot!

Aspire Brands AS er et strategisk distributionsselskab inden for helse og skønhed. Fra Fredrikstad og Sarpsborg distribuerer og opbygger vi mærkevarer i Europa og Mellemøsten. Vores mål er at blive den største distributør i Europa målt i antal markeder, vi dækker. Vi leverer den ekspertise, der skal til for at øge salget, opbygge det enkelte mærkevare og udvide distributionen.

Aspire Brands har også egne kontorer i USA og Australien.